link til samme side
Fra : simon moore højer

Dato : 23-04-02 14:54

hej
jeg har en hjemmeside hvor jeg godt kunne tænke mig at leve et
link der bare for browseren til at gå længere ned på samme side.
hvordan går jeg det?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 23-04-02 14:57

"simon moore højer" <simonhoejer@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> hej
> jeg har en hjemmeside hvor jeg godt kunne tænke mig at leve et
> link der bare for browseren til at gå længere ned på samme side.
> hvordan går jeg det?

Linket:

Bogmærket:
<a name="bogmærke">

--

....::Michael Kjeldsen::....
==>www.criterius.dk<==

Fra : simon moore højer

Dato : 23-04-02 17:02

Michael Kjeldsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> "simon moore højer" <simonhoejer@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>
> Linket:
>
> Bogmærket:
> <a name="bogmærke">
>
> --
>
> ....::Michael Kjeldsen::....
> ==>www.criterius.dk<==

TUSIND TAK!!!

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 23-04-02 19:06

"Michael Kjeldsen" <mkjeldsen@NOSPAMmail1.stofanet.dk> skrev

> Linket:
>
> Bogmærket:
> <a name="bogmærke">

Der er sneget sig en lille snavefejl ind...

<a name=""> skal være det samme som linket - altså <a name="bookmark">

--
/Kasper
http://www.kyndsberg.dk

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 24-04-02 07:57

"Kasper Kyndsberg" <nospam@kyndsberg.dk> skrev i en meddelelse

> Der er sneget sig en lille snavefejl ind...
>
> <a name=""> skal være det samme som linket - altså <a name="bookmark">

Okay, det gik jo lidt hurtigt, skulle til at tage hjem fra arbejde
--

....::Michael Kjeldsen::....
==>www.criterius.dk<==