Win98 start uden logon!
Fra : Jan Rysz

Dato : 23-04-02 13:14

Jeg skal fjernstyre en PC med win98.

Det virker fint nok....men når jeg genstarter den fra remoteprogrammet,
kommer den der irriterende logon skærm..! Og så skal jeg have en til at
klikke ok på fjern PC´en, for at jeg kan komme videre !

Hvordan fjerner jeg den, eller er der andet jeg kan gøre??Jeg kan ikke få
kontakt med maskinen når bruger Windows logon i indstillinger.
( remoteprogrammet er PC-anywhere )

MVH Jan Rysz

Fra : Mogens

Dato : 23-04-02 16:32

On Tue, 23 Apr 2002 14:14:26 +0200, "Jan Rysz" <rysz@mail.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvordan fjerner jeg den, eller er der andet jeg kan gøre??Jeg kan ikke få
>kontakt med maskinen når bruger Windows logon i indstillinger.

I netværksopsætningen vælger du "Windows logon".
Så starten maskinen op uden logon skærm.
( den spørger vistnok 1 gang til efter genstart, men så
er den også væk bagefter )

Mvh Mogens

Fra : Jan Rysz

Dato : 23-04-02 17:11