Netscape 6.2
Fra : Søren Nielsen

Dato : 23-04-02 12:47

Hej gruppe
jeg sidder med et lidt spøjst problem og vil høre om andre har oplevet
det samme.
Jeg har for nyligt installeret Netscape 6.2.
Je ghar to skærme koblet på min computer og Netscape åbner nye vinduer
på skærm nr. 2. Eller det vil sige... den prøver på det. HVer gang et
vindue åbner er det lidt forskudt med en lille del af vinduet på den
anden skærm. Altså nærmest forskudt x-antal pixel til venstre.

Er det noget I har oplevet?
Det skal siges at det kun er Netscape som har denne firnurlige opførsel.

Søren Nielsen
news@REMOVEn-crypt.dk

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 23-04-02 21:00

Søren Nielsen <news@REMOVEn-crypt.dk> wrote:
> [...]
>
> Er det noget I har oplevet?
> Det skal siges at det kun er Netscape som har denne firnurlige

Jeg kender ikke lige til problemet, da jeg kun har en skærm, men jeg har
et bud på en løsning. Hent Mozilla 1.0 rc1
http://www.mozilla.org/releases/

Mozilla.org er holdet der laver browseren Mozilla, som er OpenSource.
Netscape henter så en gang i mellem en version, og tilføjer navnet
"Netscape" samt lidt reklamer og andet fyld. Derfor er Netscapes
versioner aldrig den nyeste og kan sikker indeholde mystiske fejl som
dem du nævner. Hvis det er en fejl, er der stor sandsynlighed for at den
er rettet i den nyeste version af Mozilla.

--
Lars

Få mere styr på OutlookExpress
OE-QuoteFix - http://jump.to/oe-quotefix

Fra : Stig Nygaard

Dato : 23-04-02 22:56

Hej !

Lars Jørgensen wrote:
> Jeg kender ikke lige til problemet, da jeg kun har en skærm, men jeg har
> et bud på en løsning. Hent Mozilla 1.0 rc1
> http://www.mozilla.org/releases/

Den nyeste Mozilla er god (*rigtig* god), men hvis du beholder både
netscape 6.2 og Mozilla på PC'en, så sørg for at de ikke deler profil.
Det giver underlige bugs i begge.

Mvh. Stig
stig@rockland.dk
* Bedre (D)HTML ?! --> http://www.rockland.dk/stig/upghtml.html *

Fra : Søren Nielsen

Dato : 24-04-02 09:36

Lars Jørgensen wrote:

> Jeg kender ikke lige til problemet, da jeg kun har en skærm, men jeg har
> et bud på en løsning. Hent Mozilla 1.0 rc1
> http://www.mozilla.org/releases/

Jeg kigger på det. Tak for svaret.

--
Søren Nielsen