skilsmisse og børn
Fra : Jan & Connie Jensen

Dato : 23-04-02 07:42

hej gruppe

Nu står mig og min mand i den situration at vi er ved at gå fra hinanden på
grund af min baggrund (inset) Og nu er det jeg vil sprøge, hvad så med
børnene 3 styk. Er der nogen der har nogen gode råd, til hvordan man gør det
så smertefri som muglig over for dem.

Fra : Annika Galsklint

Dato : 23-04-02 09:28

Hej Jan og Connie!

Det kommer jo an på, hvilken alder børnene har. Er de så små at de
ikke vil kunne forstå det, hvis I forklare det...eller er de så store,
at de selv kan få medbestemmelse over, hvem de ønsker at bo hos.

Venligst Annika

Fra : Millie

Dato : 23-04-02 12:50

Gå på biblioteket og lån bogen "Skilles uden skrammer". Den er god at blive
klog af og flydt med gode råd.
Hilsen Millie

Fra : Lumholdt&Riber

Dato : 23-04-02 20:04

Hej Connie,

Du skrev, at I går fra hinanden pga. din baggrund (inset). Er det incest du
mener? Hvis det er grunden, har du så ikke mulighed for at få noget hjælp af
en slags, psykologbistand el.lign? For det er da rigtig synd, hvis din
fortid skal ødelægge dit parforhold/familie,
Held og lykke,

Vh. Pernille R.

Fra : Mette

Dato : 27-04-02 06:36

Hej Connie

Børns Vilkår har udgivet hæftet "Der er også børn i skilsmisser". En tynd
lille sag med gode råd og oplysninger. Kan bestills for ca. 50,00 kr. på
deres hjemmeside, som er http://www.bvdk.dk/

VH
Mette