BoomTown, Cisco 806 og ICQ i en højere enh~
Fra : Peter Farsinsen

Dato : 23-04-02 00:29

Ved at spørgsmålet må ha' været stillet gang på gang, men igen stiller jeg
det ... hvorfor kan jeg ikke modtage filer via ICQ ?

Jeg har fulgt TDC's guide på: http://boomtown.net/support/index.php?id=34961

Punkt for punkt fra start til slut ... stadig virker det ikke!

Når en anden ICQ bruger forsøger at sende til mig kommer der en popup om
"Incomming file transfer" når jeg så acceptere denne sker der ikke mere,
først længe efter får jeg en meddelse om timeout! Brugeren der forsøger at
sende til mig får en meddelse om at der ikke kunne oprettes forbindelse!

Derfor er der nogen der har noget at tilføje til ovnestående guide, eller er
der nogen der rent faktisk har fået BoomTown -> Cisco 806 -> ICQ til at
virke ?

mvh

Peter Farsinsen

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 23-04-02 10:50

Det her løste mit problem

http://www.tuneld.com/icqbug.html

løser det ikke dit er der en nyhedsgruppe specielt for ICQ - prøv evt. der..