Yamaha BWS
Fra : Connie Jørgensen

Dato : 22-04-02 21:23

Er der mon nogen der har en Yamaha BWS NG 30km/t til salg. I rimelig stand.
Max 5000 kr.

Mvh. Karsten

Fra : Brian Ipsen

Dato : 27-04-02 00:28

On Mon, 22 Apr 2002 22:23:01 +0200, "Connie Jørgensen"
<conmar@mail.tele.dk> wrote:

>Er der mon nogen der har en Yamaha BWS NG 30km/t til salg. I rimelig stand.
>Max 5000 kr.

Et godt råde fra en, som allerede har en BWS NG - drop den.... Jeg fik
skiftet et gaffelben på min inden det første år, fordi forchromningen
sprang af (heldigvis på garanti)... Nu er den ca. 30 måneder gammel,
og nu er den gal på begge gaffelben.... Dvs. udskiftning af 3
gaffelben i løbet af 30 måneder - det er altså for voldsomt. Et nyt
gaffelben koster vel 12-1400,- - så det løber hurtigt op.... Drop
BWS'en, og find noget andet - med mindre du kan få en god garanti på
gaffelbenene... du skal i hvert fald checke dem grundigt, hvis du
køber brugt... små sorte fordybninger gør at olien lækker ud, og at
gaffelbenet skal skiftes...

/Brian