Arbejde med bly
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-04-02 18:53

Er der nogen der kan forklare mig reglerne for at arbejde med bly på
fast form ? (metallisk bly ?)

Jeg har ledt på arbejdstilsynet.dk og fundet en AT-Vejledning om det,
men den nævner intet om f.eks. handsker. Den vejledning som den
erstatter nævner at der skal bruges beskyttelse, f.eks. handsker hvis
der er fare for sundshedskade (eller noget i den dur)
Den nye vejledning nævner så vidt jeg kan se intet om dette, betyder
det at der ikke skal bruges handsker overhovedet ved arbejde med bly
i fast form ?

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 25-04-02 18:07

Henrik Stidsen wrote:

> Er der nogen der kan forklare mig reglerne for at arbejde med bly på
> fast form ? (metallisk bly ?)

Nej, i anden anledning tjekkede jeg EU direktiver, og der er vist
lidt tvivl,
så spørg (vidnefast[1]) ved Arbejdstilsynet.

[1] navn og tidspunkt på den du snakker med, og skriftligt
referat.
--
Regards Erik G. Christensen
Ikke ansvarlig for en ski'