chat
Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 22-04-02 13:39

Nu er det der . nu kan du gå på chat på min hjemmeside.

--
Med Kærlig hilsen Fra Børge.
www.nydheder.subnet.dk

Fra : Arcana

Dato : 26-04-02 00:31

"Børge Højlund Jensen" <bhj@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er det der . nu kan du gå på chat på min hjemmeside.

Du er vist ikke ret god til at sætte scripts op. Kan du ikke få Jesus til at
hjælpe dig?

arc@na

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-04-02 01:01

"Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov> skrev i en meddelelse

> Du er vist ikke ret god til at sætte scripts op. Kan du ikke få
> Jesus til at hjælpe dig?

Hvis du skal komme med din slags hånende bemærkninger, ka' du så ikke
bare forføje dig over i muddergruppen, for i denne gruppe hører de
altså ikke hjemme!

"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk/
"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk/

Fra : Arcana

Dato : 26-04-02 01:36

"Andreas Falck" <admin@bibeltro.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du skal komme med din slags hånende bemærkninger, ka' du så ikke
> bare forføje dig over i muddergruppen, for i denne gruppe hører de
> altså ikke hjemme!

Jeg troede faktisk, at Bibelen blev taget alvorligt her i gruppen. Jesus
siger: Sig til dette bjerg: Løft dig op, og kast dig i havet - så sker det.
Skulle han så ikke kunne fikse et lille java-script?

Hvem her er svag i troen - dig eller mig?

--
arc@na

Fra : Live4Him

Dato : 26-04-02 22:26

"Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov> wrote in message

> [...]
det.
> Skulle han så ikke kunne fikse et lille java-script?
>
> Hvem her er svag i troen - dig eller mig?

Hvornår er du blevet troende og begyndt at tage bibelen seriøst ?

jørgen.

Fra : Arcana

Dato : 26-04-02 23:13

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvornår er du blevet troende og begyndt at tage bibelen seriøst ?

Jeg har altid taget bibelen seriøst - og jeg kan mine skriftsteder.
(rom. 3:13)

arc@na

Fra : Live4Him

Dato : 26-04-02 23:42

> Jeg har altid taget bibelen seriøst - og jeg kan mine skriftsteder.
> (rom. 3:13)

Rom 3,13 : Deres strube er en åben grav,
med deres tunger taler de svig;
der er slangegift under deres læber,

Hmmm - jeg kan ikke lige se hvordan det skriftsted passer ind i dialogen.
Hvad ville du sige med det ?

jørgen.

Fra : Arcana

Dato : 27-04-02 15:39

> Rom 3,13 : Deres strube er en åben grav,

Slåfjel - slukke have været 3:23... Sorry.

arc@na