Word 2000 sidetal
Fra : Allan Dalskov-Anders~

Dato : 22-04-02 10:58

Hej Gruppe

Jeg har det problem, at når jeg sætter computeren til at lave en
sidefod med side X af X, skriver den på udskriften side 1 af 1, side 2
af 2 osv, i stedet for side 1 af 10, side 2 af 10 osv.

Det står som det skal på skærmen, og under vis udskrift, men det går
som sagt galt når jeg printer det ud, også dokumenter, som tidligere
har været OK.

Jeg tro problemet er opstået efter at jeg har været inde og rode med
sektionsskift

På forhånd tak

Allan

Fra : Lars Klintholm

Dato : 22-04-02 11:57

Allan Dalskov-Andersen skrev:

> Jeg har det problem, at når jeg sætter computeren til at lave en
> sidefod med side X af X, skriver den på udskriften side 1 af 1,
> side 2 af 2 osv, i stedet for side 1 af 10, side 2 af 10 osv.

Du skal opdatere din W2000 med den seneste Service Release. Det plejer
at løse problemet.

--
mvh.
LarsK