proaccess ADSL og alternative telfonabonne~
Fra : wheeeeeeee

Dato : 22-04-02 11:05

Kan man godt skifte fastnet telefonselskab fra TDC til fx Tele2, når man har
proaccess ADSL?

Fra : Ole Kirkholt

Dato : 22-04-02 11:31

"wheeeeeeee" <dont.spam.me@n-o-n-e-x-i-s-t-i-n-gdomain.com> skrev i en
meddelelse news:aa0n8q$13f9$1@news.cybercity.dk...
> Kan man godt skifte fastnet telefonselskab fra TDC til fx Tele2, når man
har
> proaccess ADSL?

Nej (har selv checket med TDC Zillion i dag.)

mvh

Ole

Fra : Alex H.

Dato : 12-05-02 13:50

Ligger der ikke en afgørelse inde hos Telestyrelsen eller Konkurrence
styrelsen der netop siger at det må man godt?

Fra : Alex H.

Dato : 12-05-02 13:55

Her er linket:
http://proaccess.jth.net/TDKfax.gif

Så jo, det burde kunne lade sig gøre, hvis ikke, så må du blot henvise til
konkurrencestyrelsens afgørelse d. 25 july 2000.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 12-05-02 14:09

"Alex H." <1@1.com> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> konkurrencestyrelsens afgørelse d. 25 july 2000.

Det kan skam lade sig gøre
Accessforbindelsen koster bare det samme som et alm telefonabonnement,
så der er ikke meget sparet

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content