sommerfornemmelser...
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 21-04-02 21:54

uhhhh.... har dete ikke bare været skønt i dag med det deeejlige vejr......
af en eller anden årsag for det mig til at tænke på peders historie for
nogle år siden om hvor dejligt det er at cykle på arbejde når påskeliljerne
titter frem sammen med dejlige pigearme og ben ))

personligt fandt jeg for første gang i år de åbne sko frem og en soltop)

hvad med i andre... hvordan opdager i at sommeren nærmer sig??

--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Fra : Knold

Dato : 21-04-02 23:14

"Sabina Hertzum" skrev i en meddelelse

Hej Sabina

> uhhhh.... har dete ikke bare været skønt i dag med det deeejlige
vejr......

osse i den grad
Enda så meget at jeg bare måtte gribe støvsugeren og kaste
mig igang med at fjerne alle tilbageværende spor af hundens
aflagte vinterpels )) Kæresten var ude af huset, som køkken-
og serverings*pige* ved en konfirmation og lysten til at se hendes
glade ansigt blev bare for stor.
Fuglesangen, som jeg nød i haven under de "nødvendige" kaffe-
pauser satte bare prikken over i'et ))).

Nu mangler jeg bare selv at få smidt vinter"pelsen", så ansigtet
kan få noget kulør *GGGG*.

Jo det er blevet forår på mange måder.

Knus tilbage
Henrik

Fra : Chokmah

Dato : 22-04-02 19:20

On Mon, 22 Apr 2002 00:13:56 +0200, "Knold" <knold_knold@hotmail.com>
wrote:

Hi Knold

>Fuglesangen, som jeg nød i haven under de "nødvendige" kaffe-
>pauser satte bare prikken over i'et ))).

Det er liiige det der binder det sammen kaffe og en smøg også bare
lade tingen komme til en .....

Mv
Bo

Fra : Tomas O.

Dato : 22-04-02 05:07

Sabina Hertzum skrev:

SNIP
> personligt fandt jeg for første gang i år de åbne sko frem og
> en soltop)
>
> hvad med i andre... hvordan opdager i at sommeren nærmer
> sig??

Jeg havde for første gang i går kun skjorte ingen jakke på og vi
var nede i Vallensbkæk havn for at se både blive sat i vandet.

Dejlig dejlig dag

Der var da også en dejlig ung dame der lå på en båd og solede sig
kun i en lille t-shirt og lange shorts

Hilsen
Tomas O.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 22-04-02 06:26

Sabina Hertzum skrev:

Hej Sabina

> uhhhh.... har dete ikke bare været skønt i dag med det deeejlige
> vejr......

Jo og det skulle blive endnu bedre i løbet af ugen. Så måske kommer vi
til at opleve cykelpiger i lette sommerkjoler, som kryber op af lårene
af sig selv, allerede førend vi kommer ind i maj måned. Måske når
pigerne at blive lækkerbrune allerede inden VM i fodbold starter i
slutningen af maj.

Jeg kom lige i tanke om, at det er en fordel at det nye styre i Århus
ikke har opgraderet cykelstierne, for hullerne på cykelstierne garan-
terer meget vibration i brysthøjde (og det er jo ikke en skidt ting).

Hmm, jeg tror at jeg skal have solgt min racercykel og få købt en
rigtig herrecykel i stedet, så jeg ikke farer afsted og ikke ser så-
danne detaljer (det er ikke nemt at se noget, når panden skraber imod
forhjulet), en anden fordel er at cyklen ikke punkterer så tit. Eller
også skal jeg straks begynde at træne i at køre uden at holde ved
styret og så lade være med at race afsted.

> af en eller anden årsag for det mig til at tænke på peders historie
> for nogle år siden om hvor dejligt det er at cykle på arbejde når
> påskeliljerne titter frem sammen med dejlige pigearme og ben ))

Du får det næsten til at lyde poetisk, jeg kan forsikre dig om at så-
dan var det ikke tænkt. Det var udelukkende tænkt som illustration af
forårskåd lyst.

Påskeliljerne (eller hvad de nu hedder) har da vist været her tidligere
i år (2-3 uger siden) og hænger nu med næbbet, eller hvad?

Den spanske trappe i Århus er allerede overbefolket, af folk som ger-
ne vil vise sig frem. Selv på almindelige hverdage. Allerede nu er det
et udmærket babespotting sted.

> personligt fandt jeg for første gang i år de åbne sko frem og en
> soltop)

..jpeg i .binaer?

> hvad med i andre... hvordan opdager i at sommeren nærmer sig??

Ved at det er umuligt at sove længe på grund af varmen, så når vejret
har stabiliseret sig lidt mere, så ryger dynen til fordel for et lagen.
--
Fix Outlook Express:

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-04-02 06:55

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> wrote in message
> [...]

> af sig selv, allerede førend vi kommer ind i maj måned. Måske når
> pigerne at blive lækkerbrune allerede inden VM i fodbold starter i

hehe ja ville det ikke være skønt*G*

> [...]
> også skal jeg straks begynde at træne i at køre uden at holde ved
> styret og så lade være med at race afsted.

sådan burde flere af os i det hele taget tænke)

> Du får det næsten til at lyde poetisk, jeg kan forsikre dig om at så-
> dan var det ikke tænkt. Det var udelukkende tænkt som illustration af
> forårskåd lyst.

det er jeg skam fuldt ud klar over*G* men derfor faldt tanken alligevel i
den retning*G*

> Påskeliljerne (eller hvad de nu hedder) har da vist været her tidligere
> i år (2-3 uger siden) og hænger nu med næbbet, eller hvad?

de står i fuld flor her endnu her i det sjællandske

> Den spanske trappe i Århus er allerede overbefolket, af folk som ger-
> ne vil vise sig frem. Selv på almindelige hverdage. Allerede nu er det
> et udmærket babespotting sted.

hehe.... sådan er det vist de fleste steder her i det danske..... vi tog en
tur rundt i det københavnske i går i bil og NØD vejret.... men DAMN der var
mange mennesker.... hvis der var en lille smule frit græs så kunne man være
sikker på at der lå et tæppe med nogle solglade piger på

> .jpeg i .binaer?

nej du... ikke endnu.... når den forestående slankekur er overstået kan vi
snakke om det*G*

> Ved at det er umuligt at sove længe på grund af varmen, så når vejret
> har stabiliseret sig lidt mere, så ryger dynen til fordel for et lagen.

hehe.. du har ret

Fra : Johan Wedell

Dato : 22-04-02 15:59

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
*snip*

> hvad med i andre... hvordan opdager i at sommeren nærmer sig??

Eksamers kolde, svedige hænder hiver dynen af een midt om natten, så man
istedet for at sove kommer til at tænke på, om resten af sommeren måske skal
gå med at forberede sig til re-eksamen. Min kæreste lægger mig nemlig på is
når jeg læser til eksamen, for så er jeg for træls at have med at gøre. Så
for min kærestes skyld vil jeg helst have foråret helt overstået, så vi kan
komme til at holde sommerferie med god samvittighed.
Min pessimistiske holdning
Mvh. Johan

Fra : Sott

Dato : 22-04-02 16:29

Hej Sabina :0)

> [...]

påskeliljerne
> titter frem sammen med dejlige pigearme og ben ))

Jow - det var en dejlig solrig dag.

> hvad med i andre... hvordan opdager i at sommeren nærmer sig??

Jeg blev single igen
(just præcis i går, på en af årets første virkelige dejlige dage)

Bortset fra det, så "opdager" jeg at sommeren nærmer sig,
når ungerne pure nægter at have overtøj på, render rundt
i noget nær ingenting og bliver "forknølede". Ligesom jeg
mærker det ved, at jeg for første gang i månedsvis _ikke_
fryser mig gennem dagen *G*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Puk

Dato : 22-04-02 16:36

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> hvad med i andre... hvordan opdager i at sommeren nærmer sig??

Ved at en 30 km cykeltur for at besøge en veninde ikke bare
virker overkommelig i det gode vejr, men ligefrem er noget jeg
glæder mig til. Ved at jeg ikke kan vente med at få fri fra
arbejde, så jeg kan komme i skoven i en times tid. Ved at jeg
får en vild lyst til at rengøre grillen. Ligefrem nyder at grave
haven op og lægge nyt græs. Ved at jeg drømmer om næste weekend,
når min mor og jeg tager den årlige forårstur til planteskolen og
går helt amok med indkøb af krukker og sommerplanter. Ved at jeg
2 timer inde i arbejdsdagen drømmer om en løbetur. Ved at jeg
får en voldsom trang til frugt og salat.

Kort sagt, det handler om sanselighed, varme, sol, motion i lange
baner der føles som en leg og dovne dage i liggestolen med en god
bog.

Mange hilsner
Puk

Fra : Chokmah

Dato : 22-04-02 19:20

On Sun, 21 Apr 2002 22:54:22 +0200, "Sabina Hertzum"
<sabina@worldonline.dk> wrote:

>hvad med i andre... hvordan opdager i at sommeren nærmer sig??

hmmm..... ja vi bliver well alle lidt mere kåde ind ellers ;)
jeg savner nu Peders indlæg om løg planter i foråret !
jeg mener det burde stå i fundassen at han tog sig af det ;)?
finder selv dagens blomst og sender den til freYa ;)
sider nu godt i det mørke Jylland og det pisser ned men ellers er det
jo rart.... den lille hund har fåed lidt farve af solen og har taget
eksemen på hendes ben !
men jeg kan godt huske fornemelse for nogen år siden når jeg kørte fra
arbejde på havnen i nexø på Bornholm til Lobbæg godt smadret efter
dagens dont og side og se - naturen komme til live igen uden for og
inden i en !
Mv
Bo

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 22-04-02 19:56

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> writes:

> [...]
> titter frem sammen med dejlige pigearme og ben ))
>
> personligt fandt jeg for første gang i år de åbne sko frem og en soltop)

Jeg har lige været syg i en tre uger, så jeg valgte at nøjes med en t-shirt.

> hvad med i andre... hvordan opdager i at sommeren nærmer sig??

Min mand og jeg tog ned på den Permanente, en badeanstalt her i Århus
og tog et forfriskende bad. Eller rettere jeg ville derned og så tog
mon mand lidt modvilligt med. Men han nød det også. Desværre var solen
forsvundet da vi nåede derned, så vi måtte nøjes med en sauna.

Jeg håber at vi alle må få et dejligt forår og en rigtig god sommer,
med masser af letpåklædte mennesker.

/Trine

Fra : Bo Warming

Dato : 23-04-02 16:42

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message
> Jeg håber at vi alle må få et dejligt forår og en rigtig god sommer,
> med masser af letpåklædte mennesker.

Hvorfor overhovedet påklædte?

Der er vist ikke hold i denne indvending:

"Hvis det blev mode at gå nøgen, ville næppe nogen lægge mærke til ansigtet.
Mary Montague

Jeg tror vi ville lære hinanden at kende bedre, og åbenhed og ærlighed varer
længst

Kvindens nøgenhed er klogere end filsofiens lære. Max Ernst.

Uden er stort, ja eventyrligt mod til at ville sig selv i guddommelig
nøgenhed, når ingen til virkelig frigjorthed. Henrik Pontoppidan

Men der er meget snobberi og kejserens ny klær

"Optræde nøgen på scenen? Det synes jeg er usmageligt. Men hvis jeg var tyve
år og havde en fantastisk figur, ville det være kunstnerisk, smagfuldt,
patriotisk og en udviklende religiøs oplevelse. Shelley Winters

Unge damer i gennemsigtige bluser tror, de kan vinde slaget med deres to
batterier.Enhver artilleriekspert vil imidlertid kunne fortælle dem, at
ucamoufleret skyts er strategisk værdiløst. James Stewart

I tredive år har jeg gået barfodet, og jeg nyder det stadig. I min have er
plankeværket tårnhøjt , så jeg kan gå nøgen hele sommeren - men nogen må
have lagt øjet til en sprække , for en genbo sagde igår til mig, at de nok
skulle få tvunget mig til at flytte, for han var bekendt med denne, efter
hans mening, sindsyge adfærd.

Hvis mænd vænnede sig til at se en skuespillerinde nøgen hele
tiden, blev det nærmest som at se deres koner derhjemme. Sophia
Loren

Ville vi bolle mere hvis vi var nudister? Næppe. Men fordi vi kaster guld på
gaden ved at tildække de skønneste landskaber, så får vi et pift af
liderlighed når endelig badeliv muliggør lidt naturlighed.

Fra : Mic

Dato : 23-04-02 23:17

SNIP

Meget flot med alle de citater du kan klippe og klistre, Bo, men hvad med at
sige noget intelligent selv til en afveksling????

Mic

Fra : Bo Warming

Dato : 24-04-02 01:38

Fra : Chokmah

Dato : 24-04-02 01:51

On Wed, 24 Apr 2002 00:17:12 +0200, "Mic" <mico@mandezonen.dk> wrote:

>SNIP
>
>Meget flot med alle de citater du kan klippe og klistre, Bo, men hvad med at
>sige noget intelligent selv til en afveksling????

Øhh .... jeg formoder at at det er BW som du skirver til her ? :)
men for en go ordens skyld - nu har jeg vist været den enste Bo i
gruppen ind til hmm..... vider ..ihvertilfælled som jeg husker det -
men så længe BW beriger os med sit selskab ser jeg gerne - at man for
overskulighedens skyld skildner i mellem os -
med farre for at lyde som jeg hænger mig i petitesser
bedste hilsner
Bo M M

fut :dk.snak.snik

Fra : Henning

Dato : 24-04-02 07:44

Mic wrote:
> SNIP
>
> Meget flot med alle de citater du kan klippe og klistre, Bo, men hvad
> med at sige noget intelligent selv til en afveksling????

Bo er "vores" Bo, BW er den korekte betegnelse
for den person du omtaler.
Synd for ham, at ingen andre grupper gidder svare på hans
indlæg.

MVH
Henning

FUT

Fra : Tomas O.

Dato : 24-04-02 14:15

Henning skrev:

> Bo er "vores" Bo, BW er den korekte betegnelse
> for den person du omtaler.

Nemlig

> Synd for ham, at ingen andre grupper gidder svare på hans
> indlæg.

Smid den idiot i killfilter alle sammen så vi slipper for at se
hans citater!

BW er den eneste person i Danmark der er blacklistet hos samtlige
udbydere. Han sender disse indlæg via sin vens computer.

Gør usenet en tjeneste: i killfilteret med ham!!

Hilsen
Tomas O.
FUT dk.snak.snik

Fra : Bo Warming

Dato : 24-04-02 14:35

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message

> [...]
>
> BW er den eneste person i Danmark der er blacklistet hos samtlige
> udbydere. Han sender disse indlæg via sin vens computer.

Jeg har aldrig mailet til usenet fra nogen vens computer.

Da lyvende netpoliti havde held med at få EEN udbyder til at udsmide mig,
nøjedes jeg med at hacke mig ind og smide envejskommunikation et par år.

Ved min 266b-retssag fik jeg i landsretten den ytringsfrihedshadende udbyder
kaldt ind som vidne, og ynkeligt måtte han indrømme at den politiske censur
som rettedes imod mig, bør aldrig ske - og vil aldrig ske igen.

Nu har jeg efter valget igen fået tid til Usenet og abbonerer på en mindre
fascistisk udbyder, og den ny har modtaget hundred klager over mig og griner
af klagerne, da ingen er berettiget..

Folk der ikke kan modargumentere de glistrupske synspunkter, vælger samme
metode mod mig som nazierne imod jøderne - jeg skal bære jødestjerne og
hetzes imod - fordi de ikke har fattet fordele ved at GÅ EFTER BOLDEN IKKE
EFTER MANDEN.

Citater som halehæng er også indklaget, og udbyder præciserer at selvom man
har lavet en Lex Warming imod min brugervenlige placering af underbyggende
citater til sidst, så er det kun overdreven bundcitering, som udbydere i
extreme tilfælde kan se problem i. Altså noget helt andet.
Hvis man er allergisk mod citater eller tror det er blær, så kan man stoppe
læsning, når det jeg selv har forfattet er slut. Fodnoter er for særligt
interesserede.

Usenet har plads til alle - både de der er til hurtig, kort
smalltalk-pingpong og de der er til nyheder, kronikker og analyser, der
kommer hele vejen rundt om et emne og dokumenterer - og som derfor ofte er
svære at svare på. Men hvem siger at lykken er at få mange svar?

Bo Warming tlf 35861000

Fra : Hanne L

Dato : 26-04-02 19:27

Sabina Hertzum skrev i en meddelelse news:XFFw8.1304$kp3.89395@news010.worldonline.dk...

Kære Sabina

> uhhhh.... har dete ikke bare været skønt i dag med det deeejlige vejr......
> hvad med i andre... hvordan opdager i at sommeren nærmer sig??

Jeg følte det i lørdags, da jeg gik under de nyudsprungne
"kirsebær"-træer udenfor med tre af de mennesker, jeg
holder allermest af i hele verden, nemlig mine to yngste og
min kæreste. Synet af træerne, det milde vejr og de tre, der
småpjattede og grinede til hinanden, gjorde mig mere end lykkelig,
hvis det ellers er muligt *S*.

Og tanken om, at vi var på vej over for at holde den yngstes
nonfirmation med både min og hans fars familie, gjorde øjeblikket
fuldkomment, fordi jeg er så glad for, at vi alle stadigvæk kan ses
til den slags begivenheder. Det blev en uforglemmelig fest, der varede
fra kl. 14.00 til kl. 02.00 om natten. Og alle snakkede med alle og
var glade for at se hinanden igen efter flere år, hvor mine unger
ikke har gidet holde fødselsdag for familien, men hellere villet på
computercafe´ med kammeraterne.

Kærlig hilsen
Hanne L