Mirakuløst sædekorn
Fra : Ole Madsen

Dato : 21-04-02 15:18

Jeg har lige set tilbage i mit kristenliv, og jeg så at det Gud gør for
mig idag, var startet for år tilbage, og det har Gud givet vækst.

Vi må ikke nedbryde ved at sige OMVEND DIG, da dette kan gøre mere skade end
gavn.

Vi skal være forligende og restaurende for at vinde vores næste for Jesus

--
Ole Madsen

ICQ 12969043

http://www.danmarkforjesus.dk - Danmark for Jesus
http://www.creationdays.dk - Creation Days - Maaseh Beréshith
http://www.auningforjesus.dk - Auning for Jesus
http://www.spurgeon.dk - Charles Haddon Spurgeon
http://www.skabelsesberetningen.dk - Skabelsesberetningen - diskutionsboard

Fra : Sebastian

Dato : 22-04-02 01:50

> Jeg har lige set tilbage i mit kristenliv, og jeg så at det Gud gør
for
> mig idag, var startet for år tilbage, og det har Gud givet vækst.

Hvad har Gud gjort for dig? Hvilken vækst?

> Vi må ikke nedbryde ved at sige OMVEND DIG, da dette kan gøre mere skade
end
> gavn.

Hvordan? Specificér.

> Vi skal være forligende og restaurende for at vinde vores næste for Jesus

Forklar. Pointen er utydelig.

--
Sebastian
http://testet.dk

Fra : Ole Madsen

Dato : 22-04-02 08:47

"Sebastian" <casm@mail.dk> wrote in message
> for
>
> Hvad har Gud gjort for dig? Hvilken vækst?

Givet mig interesse for Åbenbaringsbogen.

> end
>
> Hvordan? Specificér.

Det kan være så træls hvis mennesker prøver at gøre Guds gerning, da de ikke
er så gode, at man ved det omvendes. Det er Guds godhed at vi omvender os,
ikke menneskers. Så vi skal lade være med at gøre det som Gud selv vil gøre.

Jesus

> Forklar. Pointen er utydelig.

Vi må ikke gå ivejen for hinnanden, ikke nedbryde men være med til at
opbygge

Ole

Fra : Sebastian

Dato : 22-04-02 11:25

Ole Madsen <olem@post6.tele.dk> skrev i
> "Sebastian" <casm@mail.dk> wrote in message

> Givet mig interesse for Åbenbaringsbogen.

Ah, ok.

> [...]
> er så gode, at man ved det omvendes. Det er Guds godhed at vi omvender os,
> ikke menneskers. Så vi skal lade være med at gøre det som Gud selv vil

Okay.

> Jesus

> Vi må ikke gå ivejen for hinnanden, ikke nedbryde men være med til at
> opbygge

Hvor er det rigtigt, Ole. Du har fat i noget virkeligt rigtigt.

Tak fordi du lige gad gøre det forståeligt for mig!

--
Sebastian
http://testet.dk