Chopper 45
Fra : Tommy Dahl

Dato : 21-04-02 15:33

Hvilken knaller 45 chopper er den bedste?

Mvh. TD

Fra : John Kramme

Dato : 21-04-02 18:23

Lige umiddelbart må man vel sige Aprilia, da jeg ikke kan komme i tanke om
andre, findes der overhovedet andre mærker når det drejer sig om choppere ?

Muligvis har Cagiva en i 50 ccm ..... ( jeg ved at der findes en i 125 ccm )

John - Aprilia RS 125
www.aprilia.highspeedzone.com

Fra : Tommy Dahl

Dato : 21-04-02 18:34

"John Kramme" <kramme@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Lige umiddelbart må man vel sige Aprilia, da jeg ikke kan komme i tanke om
> andre, findes der overhovedet andre mærker når det drejer sig om choppere
?

Der er en der hedder Jensen ( http://www.pouleriksauto.dk/chopper.htm ) en
der hedder Jincheng Chopper
50.(http://www.fotoclassic45.subnet.dk/433758.htm)
Jeg hælder mod Jensen, da jeg syntes den er mest chopped :)

Men er der ingen med erfaring med disse tre??

Tommy.

Fra : John Kramme

Dato : 21-04-02 18:54

Åeehh ja det er da rigtigt, det er dem med Honda's gamle 4 takt's motor, jeg
har hørt at det er noget skrammel i kvalitet de to mærker som der nævnes,
Jincheng og Jensen, de er vist endda ens bortset lige fra navnet, det eneste
som er 100 % ok på disse knallerter er Honda-motoren som er en "god slider"

John

Fra : RpR

Dato : 22-04-02 06:32

> [...]
eneste
> som er 100 % ok på disse knallerter er Honda-motoren som er en "god

Jincheng knallerterne er kopier af Honda's Magna 50 og Jazz 50, der begge
ikke bliver solgt herhjemme.

Men hvad motoren angår: Hvis knastkædestrammeren stadigvæk er så elendig som
på de gamle 6v motorer, så slå en stor bue om disse knallerter...

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com