Danmar Og Israel.
Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 21-04-02 13:04

Afstemning om Danmarks støtte til Israel eller ej se ind på min hjemmeside
og deltag.

--
Med Kærlig hilsen Fra Børge.
www.nydheder.subnet.dk

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 21-04-02 23:09

"Børge Højlund Jensen" <bhj@tdcadsl.dk> mælte sligt:

>Afstemning om Danmarks støtte til Israel eller ej se ind på min hjemmeside
>og deltag.

Kæreste Børge,

Nu har du snart udsendt 10 af disse "gå ind på min hjemmeside og
stem"-beskeder. Der er en mængde problemer med dette:

1) Du bliver ved med at sende enslydende beskeder til en mængde forskellige
grupper, herunder bl.a. dk.livssyn.newage, hvor de end ikke emnemæssigt kan
siges at høre hjemme. Dertil kommer, at reklamer for hjemmeside generelt hører
til i dk.opslag.internet og ikke andre steder. (Jvf.
<URL:http://www.usenet.dk/netikette/gruppe.html>)

2) Når man vil sende den samme besked til en række forskellige grupper, så
skal man for alt i verden krydsposte i stedet for at sende samme besked som en
række enkeltbeskeder. (Jvf.
<URL:http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>)

3) I forbindelse med at skrive dette indlæg, så jeg mig nødtvunget til at
besøge din hjemmeside og måtte til min forbløffelse konstatere, at den
afstemning, du så ihærdigt reklamerer for, faktisk ikke er at finde på din
hjemmeside. Jeg besøgte endda "Ordret og Israel" [sic!], men heller ikke der
fandt jeg umiddelbart nogen afstemning.

PS: Det forlyder fra andre kilder, at de faktisk kan se en afstemning på din
hjemmeside. Jeg skal ikke kunne sige, hvorfor jeg ikke kan se den, men hverken
Internet Explorer, Opera eller Netscape kan lokkes til at vise nogen
afstemning på omtalte side.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"... alle bedes øjeblikkeligt skrive i en gruppe der handler om religion."

Fra : Live4Him

Dato : 21-04-02 23:17

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <hobbes@post1.tele.dk> wrote in message

> [...]
> besøge din hjemmeside og måtte til min forbløffelse konstatere, at den
> afstemning, du så ihærdigt reklamerer for, faktisk ikke er at finde på din

Afstemningen er på forsiden, måske var du ude for en midlertidig serverfejl.

jørgen.

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 22-04-02 08:17

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <hobbes@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Børge Højlund Jensen" <bhj@tdcadsl.dk> mælte sligt:

hjemmeside
Ja den er der beklager du ikke kan finde den prøv igen den er der og der er
mange der har deltaget
Leve Israel Nej teroister.

--
Med Kærlig hilsen Fra Børge.