NA 2000 og Zonealarm
Fra : Gert Philipsen

Dato : 21-04-02 09:33

Jeg har ZA og er tilfreds med denne.
Som Netexpress kunde hos TDC, kan jeg åbenbart gratis få NA2000.

Går disse to sammen og er der noget jeg skal være opmærksom på under
installering og brug?

Gert Philipsen
Brug ikke din tid nu, til at fortryde hvad du brugte din tid i går til.

Fra : Alex Holst

Dato : 21-04-02 09:45

Gert Philipsen <gert@lite.dk> wrote:
> Jeg har ZA og er tilfreds med denne.
> Som Netexpress kunde hos TDC, kan jeg åbenbart gratis få NA2000.
>
> Går disse to sammen og er der noget jeg skal være opmærksom på under
> installering og brug?

Hvad vil du med en firewall? Hvad vil du med to firewalls?

Fra : Gert Philipsen

Dato : 21-04-02 10:05

"Alex Holst" <a@area51.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad vil du med en firewall? Hvad vil du med to firewalls?

Med en firewall vil jeg sikre mig, at ingen kommer på uinviteret besøg på
min computer samt at ingen programmer uden min tilladelse går på nettet.

Jeg har ingen plan om to firewalls - jeg ønsker kun at vide om der er
problemer eller noget jeg skal være opmærksom på ved at bruge ZA og Norton
Antivirus 2000 sammen.

Fra : Cleaner

Dato : 21-04-02 11:55

On Sun, 21 Apr 2002 10:32:55 +0200, "Gert Philipsen" <gert@lite.dk>
wrote:

>Jeg har ZA og er tilfreds med denne.
>Som Netexpress kunde hos TDC, kan jeg åbenbart gratis få NA2000.
>
>Går disse to sammen og er der noget jeg skal være opmærksom på under
>installering og brug?

Hej

Jeg har haft nogle problemer med den kombination, det gik på at den
port NA2000 bruger når den scanner mails med var lukket, og ikke
usynlig, hvilket er et problem, hvis man ønsker at alle porte skal
være usynlige overfor andre. Derudover var der et problem med at, et
bestemt program, som Norton bruger, når den scanner indkommende mails,
blev lukket ned. Dette problem opstod efter at jeg prøvede at løse det
første problem med den lukkede port, vha. LiveUpdate.
Derudover havde jeg et problem med Zonealarm, der lukkede af for et
bestemt program jeg ellers havde givet fuld tilladelse til at gå på
nettet.....
Nu har jeg så skiftet til Sygate Personal Firewall og NA2002, og så
har jeg ikke haft nogle problemer siden.

PS du kan teste om dine porte er usynlige her:
https://grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2

vh
Cleaner