HASTER!!Seriøst brug for hjælp til Skanhex~
Fra : [KAFK]Polle

Dato : 20-04-02 20:14

Hej.. jeg har lige købt et Skanhex SX-35F, men prob. er bare at jeg ikke kan
få det til at virke, pga. jeg ikke kan finde deres winxp driver som jeg selv
kører.. er der nogle der kan hjælpe,eller har en ide om hvordan jeg skal
fixe dette problem, ville jeg blive meget glad..¨

Hilsen Poul
dsl72610@vip.cybercity.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-04-02 20:45

"[KAFK]Polle" <dsl72610@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> kører.. er der nogle der kan hjælpe,eller har en ide om hvordan jeg skal
> fixe dette problem, ville jeg blive meget glad..¨

Tja, de har vel ikke lavet drivere??

Der står:

SX-35F Twain Driver 1.8 Win95 (Windows XP will be in ready in March. )

Er det et Webcam, eller hvorledes? Så kan du vel bare bruge XP´s egen swain
funktion?

Fra : [KAFK]Polle

Dato : 20-04-02 21:15

Hej.. nope det er et digital cam.. har prøvet deres win98 driver, men den
får mit Xp til at fuck'e up,...

Hilsen Poul