netværksfejl
Fra : Nano**

Dato : 20-04-02 16:28

Efter jeg har sat et netværkskort i en af mine venners computer, kommer der
en fejlmeddelse hver gang windows(98)starter op. jeg har lagt et billede i
news:dk.binaer af den. den siger at den mangler en fil, filen er på
computeren men åbenbart ikke i den rigtige mappe. Hvor tror i den skal
kopieres hen?
Har prøvet at genindstallere mange gange.

Fra : jak

Dato : 20-04-02 16:51

Hej Nano

dll filerne skal ligge i mappen c:\windows\system
hvis du under installationen af windows har kaldt windows mappen andet end
windows, skal du selvfølgelig kalde den for dette navn istedet...

Jan

P.S. Skift fra VIRUS98/2000/ME/XP/95 til LINUX det betaler sig....

Fra : Mogens

Dato : 20-04-02 16:56

> P.S. Skift fra VIRUS98/2000/ME/XP/95 til LINUX det betaler sig....

Aldrig i livet.

Mogens

Fra : Søren Lundfald

Dato : 20-04-02 16:58

jak skrev i meddelelsen <3cc18e14$0$11903$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

>P.S. Skift fra VIRUS98/2000/ME/XP/95 til LINUX det betaler sig....

Øh...får du penge for at have Linux?

Mvh
Søren Lundfald

Fra : jak

Dato : 20-04-02 19:30

Nej, men det gør alle der anbefaler MicroSnots lort... Mildt sagt...
og de tjener styrtende på at SNYDE folk...
Det er min mening om dem...
Hvis de så i det mindste bare ville lade være at udnytte deres monopol
(monopolmisbrug) men nej, de betaler hellere bøder og så stadig snyde folk,
for de tjener mere end bøderne koster... (Dårlig politik...)

Jan

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-04-02 22:18

"jak" <jan@bak-elteknik.dk> skrev :

>Nej, men det gør alle der anbefaler MicroSnots lort... Mildt sagt...
>og de tjener styrtende på at SNYDE folk...

Troll-alert !!
--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.stevns.net/dkfritidbil