Anbefaling af ADSL-Router
Fra : Martin Holm

Dato : 20-04-02 16:20

Hej,

Jeg har Netexpress2 med en Speedstream router hvis NATdesværre ikke er
hurtigt nok til min 1024-forbindelse, jeg har derfor tænk mig at købe
en anden router.

Jeg har kigget lidt på disse to:

http://www.longshine.de/pdf/883r-dsl-4f.pdf

http://www.trendware.com/products/TW100-S4W1CA.htm

Begge er router+hub/switch i en.

Hvis der er nogle som har erfaringer med disse vil jeg gerne høre fra
jer da alle routere som regel har sine egne 'quirks'. Jeg modtager
også gerne anbefaling af andre routere, men det skal være i den
billigere ende (dvs. <1500).

Mvh Martin

Fra : Martin Bech

Dato : 20-04-02 19:22

In article <ef13cu8iv2q7pnoel89b87tjnvlv3fek1v@4ax.com>,
Martin Holm <martin.j@holm.mail.dk> wrote:

> Jeg modtager
> også gerne anbefaling af andre routere, men det skal være i den
> billigere ende (dvs. <1500).

Jeg er godt tilfreds med min USRobotics Broadband Router m. 4 ports
10/100 MB switch og indbygget printserver. Pris ca. 1600.

--
Venlig hilsen

Martin Bech
Home Page: http://bech.i.am email: Remove XYZ from adress.

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 20-04-02 21:08

> Jeg er godt tilfreds med min USRobotics Broadband Router m. 4 ports
> 10/100 MB switch og indbygget printserver. Pris ca. 1600.

Må vi høre lidt mere om den?

Type?

Antal parallelporte fra printserveren?

Forhandler?