G6 og WinXP pro blokade :-(
Fra : Ceelos

Dato : 20-04-02 11:24

Hej
er der en her der ved hva der kan være galt ?
Jeg køre med Win XP pro og bruger G6 server programmet men når den har været
online et par timer så blokere den på en eller anden måde så der ikke er
nogen der kan logge på min server og kan heller ikke logge på andre server
med de forskellige ftp programmer før en genstart af maskinen.

Jeg har en kabelmodems forbindelse og anvender port 21 på serveren og har
Zonealarm kørende men den kommer ikke med nogen meddelse om en evnt.
blokering.

MVP

Per

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 20-04-02 12:52

Jeg har lige haft et tilsvarende problem med RaidenFTPD - gad vide om det er
WinXP der bærer skylden ??

Fra : Lion

Dato : 21-04-02 07:17

"Uffe S. Callesen" <usc@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige haft et tilsvarende problem med RaidenFTPD - gad vide om det
er
> WinXP der bærer skylden ??

Jeg kører G6 med Xp pro uden problemer så tror ikke det er det, men har du
disablet den indbyggede Firewall ?? ellers gør det og se om ikke det skulle
hjælpe,
jeg bruger Norton 2002 som firewall.

Leo