trickler3016.exe
Fra : Jørgen Hedetoft

Dato : 20-04-02 07:34

Jeg har fået et program på computeren - trickler3016.exe - jeg ved ikke hvad
programmet gør, men jeg vil have det fjernet. Jeg har forsøgt mig med
ad-aware uden held.
Nogen hjælp at hente ?

Jørgen Hedetoft

Fra : Michael Wojciechowsk~

Dato : 20-04-02 22:37

On Sat, 20 Apr 2002 08:34:16 +0200, Jørgen Hedetoft
<j.hedetoft@mail.dk> wrote:

> [...]

Læs mere om det her:
http://www.cexx.org/gator.htm

--

/wojci at wojci dot dk

One must suffer before enlightenment.

Fra : Jørgen Hedetoft

Dato : 22-04-02 08:20

Tak for svaret, men jeg blev desværre ikke klogere, jeg fulgte instruksen på
GAIN's homepage:

--------------saks---------
Q. Why isn't GAIN listed in the Add/Remove Programs window?

A. GAIN is removed when you have uninstalled all GAIN supported
applications. You cannot uninstall GAIN directly, as it is correlated with
other software products. You need to uninstall all GAIN supported
applications in order to remove GAIN.

-----------saks-------------

Nej det er ikke rigtigt !jeg har ingen GAIN supported applications på min
computer og aligevel har jeg trickler3016.exe liggende.
Min firewall stopper trafikken som programmet forsøger at "komme igennem
med", jeg har ikke bedt om at få programmet installeret og aligevel har fået
det - meget utilfredsstillende !
Hvordan slipper jeg af det det infame spyware ?

Jørgen Hedetoft

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 22-04-02 14:31

Jørgen Hedetoft skrev:

> Tak for svaret, men jeg blev desværre ikke klogere, jeg fulgte
> instruksen på GAIN's homepage:

Du skulle have fulgt linket i bunden af den side Michael gav dig
linket til. Læs lidt her:

I øvrigt må du meget gerne klippe det ud du ikke direkte svarer på og
derefter svare efter det.
--
Fix Outlook Express: