Skærme
Fijala 3554
Skærmdriver til Dell Latitude for win XP, ~
Fra : [6800] El Capitano

Dato : 20-04-02 07:50

Jeg er den ellers lykkelige indehaver af en Dell Latitude CPxJ 650GT
servicetag 76Q410J, som blev købt med win 2000 pro. Nu har jeg formateret og
installeret Win XP Pro DK, hentet via Dells hjemmeside alle drivere for
computeren til XP, men mangler den rigtige skærmdriver.

Jeg er helt på den for der er mange forskellige skærmdrivere mulige til lige
netop mit service tag og jeg kan ingen stede finde nøjagtigt hvilken skærm
jeg har og dermed hvilken driver jeg skal hente.

Generelt kører den godt med XP driveren, men hvis jeg feks. bruger Windows
XP 3D Screensaver eller andet program med 3D (jeg bruger en del 3D til
tegne- og konstruktionsarbejder) går maskinen i blå skærm, og oplyser at der
anvendes forkert skærmdriver og nogle grab.dll skaber konflikt. Jeg har
derfor brug for hjælp til at finde den rigtige driver.

Ved både telefonisk og skriftlig henvendelse til Dell oplyser de at de ikke
kan yde support uden betaling til XP for maskinen er købt med 2000.

Nu håber jeg at der her i gruppen kan findes hjælp.
--
Fjern NO SPAM i emailadresse hvis du skriver til mig
Med venlig hilsen og god weekend
Bjarne
EC
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002