Win98 og Win2K
Fra : Zwam

Dato : 03-02-01 14:51

Jeg har installeret win 98 (c:) og win2k (d:) på min computer. Jeg har et
program der hedder MSTBoot som skulle være i stand til at vælge hvilket
system jeg skal bruge. Men mit problem er at det ikke kan finde win2k (tror
det er pga. den ligger på d:\) så jeg kan kun bruge win 98. og det er jo
ikke så godt

Er der nogen der ved hvordan man får det til at virke???? Eller måske et
andet program som kan vælge hvilket os der skal starte!!!! (Helst et link).

Håber i kan hjælpe!!!! TAK

David

------------------------------
E-mail: dm@esenet.dk
Web: www.metallica.esenet.dk

Fra : Knud Berggreen

Dato : 03-02-01 20:31

In <95h27h$r6b$1@news.inet.tele.dk>, on 02/03/2001
at 02:51 PM, "Zwam" <dm@esenet.dk> said:

> [...]

>program som kan vælge hvilket os der skal starte!!!! (Helst et link).

Har jeg ret i, at du ikke har installeret OS/2?
Muligvis kan OS/2's bootmanager se partitionen...

/Knud

Fra : "derly lütken"

Dato : 04-02-01 10:33

I artikel <95h27h$r6b$1@news.inet.tele.dk>, skrev "Zwam" <dm@esenet.dk>:

> Jeg har installeret win 98 (c:) og win2k (d:) på min computer. Jeg har et

Jeg tror, du er havnet i en forkert gruppe. Denne gruppe er alene til OS/2.
Support til "folkesygdomme" ydes ikke her

Du vil garanteret kunne findehjælp i en af windozegrupperne.

Held og lykke!

--
\\Derly, Team OS/2, Danmark