IE 6.0 er sq mærkelig!!
Fra : Kong Kent

Dato : 19-04-02 20:23

Jeg har efterhånden prøvet det nogle gange.

Lige pludselig vil min browser ikke vise de billeder der er på hjemmesider.
Det er bare tomme firkanter med det lille irriterende røde kryds i venstre
hjørne??!! Hvorfor gør den det somme tider?

Jeg har slettet ALT i Temp og Midlertidige Internet-Filer.

Hvad kan jeg ellers gøre?

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Søren Badstue

Dato : 19-04-02 22:15

Kong Kent <kongkent@anarki.dk> skrev i news:a9pqrn$np9$1@news.cybercity.dk
> [...]
> hjørne??!! Hvorfor gør den det somme tider?
>
> Jeg har slettet ALT i Temp og Midlertidige Internet-Filer.

Svjv. er det fordi det billede ikke findes på serveren (mere), selvom siden
stadig henviser til det.
Det er webmaster der ikke helt har styr på det.

mvh
Søren Badstue
ass. webmaster www.vallensbaek-sejlklub.dk

Fra : Kong Kent

Dato : 19-04-02 22:23

> [...]
siden
> stadig henviser til det.
> Det er webmaster der ikke helt har styr på det.

Det er det med garanti *IKKE*

Jeg har i dag surfet på mere end 10 forskellige Formel 1 sites (deriblandt
www.f1-live.com ) og de bliver altså opdateret daglig, og det skulle
mærkeligt være, at de lige pludselig har slettet omkring 30 små billeder fra
forsiden. Det er også galt med www.ferrariworld.com - så jeg tror altså ikke
det er webmasteren den er gal med.

Det er de sider altså for professionelle til :)

Nej, problemet må ligge på min computer. Men jeg aner bare ikke hvor :(

Fra : Søren Badstue

Dato : 19-04-02 22:36

Kong Kent <kongkent@anarki.dk> skrev i news:a9q1rr$15ca$1@news.cybercity.dk

> [...]
> www.f1-live.com ) og de bliver altså opdateret daglig, og det skulle
> mærkeligt være, at de lige pludselig har slettet omkring 30 små billeder

Ok. Det kan jeg godt se, men det var forsøget værd
Men jeg kan da så fortælle dig at det er nogle flotte billeder du går glip
af
Og du har selvfølgelig ikke ændret noget i opsætningen i IE siden sidst,
hvor du kunne se billeder?
Ligner det det kryds der kommer ved dette link? (undskyld længden af
linket).
http://images.google.com/imgres?imgurl=www.cite-sciences.fr/apprendre/franca
is/createurs/perception/images/illusion/illuvisa2.jpg&imgrefurl=http://www.c
ite-sciences.fr/apprendre/francais/createurs/perception/double_face.htm&h=43
1&w=385&prev=/images%3Fq%3D%2522W%2BE%2BHill%2522%26svnum%3D10%26hl%3Dda

mvh
Søren

Fra : Regin Larsen

Dato : 19-04-02 23:10

Søren Badstue wrote:
> Og du har selvfølgelig ikke ændret noget i opsætningen i IE siden sidst,
> hvor du kunne se billeder?
> Ligner det det kryds der kommer ved dette link? (undskyld længden af
> linket).

Lig <> rundt om linket, så bliver det ikke ombrudt.

mvh, Regin Larsen - http://opia.dk

Fra : Søren Badstue

Dato : 19-04-02 23:14

Regin Larsen <newsspam@opia.dk> skrev i news:3CC095BF.4020700@opia.dk
> [...]
31&w=385&prev=/images%3Fq%3D%2522W%2BE%2BHill%2522%26svnum%3D10%26hl%3Dda>

Takker... Det sad jeg lige og overvejede.

--
Søren

Fra : Madsen

Dato : 19-04-02 23:16

Kong Kent skrev:

> [...]
> røde kryds i venstre hjørne??!! Hvorfor gør den det somme tider?
>
> Jeg har slettet ALT i Temp og Midlertidige Internet-Filer.

Kigge lidt tilbage i gruppen
Der er tidligere kommet forskellige forslag. En af dem handler om
filassociationer, en anden handler om tegnsættet som IE er stillet
til og en tredje handler om ens firewall som muligvis kan lave
koks. Der har også været snak om at KaZaa kan skabe problemet hvis den
er startet før IE.

http://makeashorterlink.com/?R1D5219B
http://makeashorterlink.com/?J3F5329B
http://makeashorterlink.com/?V626229B

Madsen.

Fra : Benny Andersen

Dato : 23-04-02 06:54

Hent IEradicator på http://www.98lite.net/ieradicator.html
og brug programmet til at slette dit browserprogram med.
Installer browserprogrammet igen og vupti!
Det hjalp ihvertfald mig af med alle røde-krydsproblemer.

Programmet duer kun til microsoft-browsere og IKKE til Windows xp

mvh benny a