Sygdom i akvariet.
Fra : Thomas T

Dato : 19-04-02 15:35

Jeg har det sidste halve år haft nogle problemer med dødsfald i mit
660L-selskabsakvarie. Idag da jeg kommer hjem svømmer min helt store scalare
(10-12 cm) med næsen mod overfladen og kæmper for at holde sig svømmende.
Hvis man kigger efter kan man se at finnerne ligesom er gået fra hinanden.
"Svømmehuden" der skal være mellem "piggene" på finnerne mangler, ikke helt
ind til kroppen, men et godt stykke alligevel.

Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre og hvad der er galt?

Skriv endelig hvis I ved noget !!

Hilsen
Thomas Thomsen
Email: thth@pc.dk

Fra : Connie Larsen

Dato : 30-04-02 08:07

prøv med 1/3 vand skift hver 14 dag. i det her tilfælde halv delen.