Multimeter software
Fra : Jørgen P

Dato : 19-04-02 14:52

jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe. men håber nogle kan hjælpe mig?

jeg skal lave nogle små diagrammer på computer , hvor jeg gerne vil måle
volt,ohm og amp. men har ingen multimeter program jeg både kan tegne i og
måle de forskellige værdier.
Så er der nogle der kender en link jeg kan hente sådan en vil jeg blive glad

p.s hvis det er den forkerte gruppe så henvis mig til den rigtige :)))

--
Min Email
jorgen@poulsen.tdcadsl.dk

\ | /
) . o . (
-

Fra : TOR THRYSØE

Dato : 26-04-02 23:42

Det er vel mere dk.teknik.elektronik du skal have fat i men de programmer du
leder efter er SPICE (Simulation Program with Integrated Curcuit Emphasis
(Vildt eller hvad . Det findes i indtil flere gratis udgaver til
studerende og ikke-kommercielle formål, men min personlige favorit er
CircuitMaker der skulle kunne hentes på http://www.microcode.com

M.v.h.
Tor Thrysøe