Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Java applet virker ikke HJÆLP
Fra : Mads Olesen

Dato : 19-04-02 14:22

Jeg kan ikke få min java applet til at funke i browser vinduet.
Jeg har afkrydset ved java under egenskaber for explorer, men det virker
ikke.

Jeg har explorer 5.0
win 98 SE

Mvh Mads

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-04-02 16:28

Fri, 19 Apr 2002 15:22:16 +0200, skrev "Mads Olesen"
<madsolesen@direkte.org>:

>Jeg kan ikke få min java applet til at funke i browser vinduet.

Kør en Windows Update og hent den nyeste version af JVM (java
virtuel machine).

Et link til siden ville ikke være af vejen, så kunne andre se om
det evt. skyldes en fejl på siden.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Thomas Hjort

Dato : 19-04-02 16:51

> Kør en Windows Update og hent den nyeste version af JVM (java
> virtuel machine).
>
> Et link til siden ville ikke være af vejen, så kunne andre se om
> det evt. skyldes en fejl på siden.

Problemet er at det er en er en side med login og pass.

Hilsen Thomas (som svare for Mads)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-04-02 21:19

Fri, 19 Apr 2002 17:51:28 +0200, skrev "Thomas Hjort"
<dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk>:

>Problemet er at det er en er en side med login og pass.

Man kunne vel lave en testside, når det er en side I selv står
for.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 19-04-02 22:30

> Man kunne vel lave en testside, når det er en side I selv står
> for.

Det er ikke en side vi selv står for ! Det er bare en side med login og
pass, og den virker fra denne computer, men ikke fra min makker mads's
computer.
Det er det der er problemet.

Mvh Thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-04-02 22:38

Fri, 19 Apr 2002 23:30:19 +0200, skrev "Thomas Hjort"
<dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk>:

>Det er det der er problemet.

Har I prøvet det jeg foreslog?

Fra : Thomas Hjort

Dato : 19-04-02 22:48

> Har I prøvet det jeg foreslog?
> --

Nej. Men ligeså snart jeg er hos makkeren igen prøver jeg selvfølgelig at
gøre det (han opdatere ikke sin PC særlig tit, faktisk aldrig) :)

Skriver tilbage om det har virket eller ej.

Tak for hjælpen.

Mvh Thomas