Aldi Medion 2.0 GHz
Fra : Bjarne Hansen

Dato : 19-04-02 13:09

Et spørgsmål til jer der har anskaffet den PC.

Inden jeg kontakter hotline, som er svær at få fat i, kunne jeg muligvis
få svaret her:

Install CD-rom incl Works Suite, Encarta, Picture Photo og Autoroute mm
medfølger. Altså OK.

Men på Aldi,s husstandsomdelte brochure og på emballagen står der:

Medion Power Cinema indeholder 6 professionelle programmer til
video- og audiobrug! Her angivet:
Power DVD XP, VideoLive Mail, PowerVCR ll, Medi@Show,
PowerDirector, musicmatch.

Da der ikke medfølger CD-rom til disse programmer, spørger jeg:
Er der noget jeg har misforstået?

Mvh
Bjarne

Fra : Benjamin Andersen

Dato : 19-04-02 13:20

On Fri, 19 Apr 2002 14:08:37 +0200, "Bjarne Hansen"
<bjarne.inger@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>PowerDirector, musicmatch.
>
>Da der ikke medfølger CD-rom til disse programmer, spørger jeg:

Programmerne skulle gerne være installeret i forvejen. Men ellers
ligger de på din Application og Support CD.

Benjamin

Fra : Runie

Dato : 20-04-02 09:13

De ligger også på harddisken d:\tools\Medion_PowerCinema
seriet nummeret ståt bagpå Application og Support CD.
/rune

Fra : ingeborg jacobsen

Dato : 22-04-02 13:31

Til den bærbare fra aldi jeg købte var der cd'er med al den software,
der var præinstalleret.
ad hotline) så har jeg måttet kontakte dem i sidste uge, der var travlt,
så jeg valgte at lægge navn og telefonnummer og kort problemstilling,
det var ikke akut problem, men en reparation. De ringede tilbage
efter nogle timer, men fik fat i min datter. Jeg valgte så at skrive en mail
fra mit arbejde og stille spørgsmålet. Det blev promte besvaret og næste
dag,
søndag eftermiddag modtog jeg alligevel et opkald fra support om sagen.
Så de er bestemt at få i tale. Jeg har bedre erfaringer med dem end i andet
support jeg har prøvet. (En adsl forbindelse, der ikke funker fredag aften
og
support er tilbage mandag!
mvh
ingeborg