Hejsa
Fra : Gorgeous

Dato : 19-04-02 11:05

Hejsa allesammen.

Jeg er en nybagt ejer af en Dr. Big (Hentede den i forgårs).

Jeg har ikke så meget forstand på det med scootere endnu, så jeg har lige
nogle spørgsmål.

Når jeg har haft den i et par uger, kunne jeg godt tænke mig af gøre den
lidt hurtigere
Jeg har hørt at det skulle give en del at pille blindrøret i udstødningen
af, passer det?
Og hvad kan i anbefale mig at købe til den (Den skal ikke vold tunes)

I brugsanvisningen står der at der skal 95 oktan i dyret, men forhandleren
sagde til mig at det var helt fint med 92 oktan. Hvad er forskellen?

En lidt kedeligere nyhed er at Titan er blevet løsladt fra spjældet

MVH

Gorgeous

Fra : Michael Thomsen

Dato : 19-04-02 11:26

Hej

Du vil ikke have mærkbar forskel på hvilket benzin du bruger.

Fjern skiven i variatoren og få svejset det blindrør så kommer den til at
kører ca. 60-65 km/t

Mvh Michael

Fra : "H;P

Dato : 19-04-02 11:41

Hejsa´

"Gorgeous" skrev i en meddelelse
> I brugsanvisningen står der at der skal 95 oktan i dyret, men forhandleren
> sagde til mig at det var helt fint med 92 oktan. Hvad er forskellen?

Der er ingen forskel !, og de fleste tankstationer har kun 95 oktan selvom
de reklamere med 92 oktan, så køb du bare 92 oktan og spar et på øre...
Desuden er knallert motore lavet til at køre på lavere oktan tal (
ihvertfald efter det jeg er blevet fortalt !)

> En lidt kedeligere nyhed er at Titan er blevet løsladt fra spjældet

Æv , nu har det være så fredeligt på NG´ erne, så nu kommer der nok en
ordenlig omgang fra Titan....!

Ooh, by the by, er det ikke noget om at top pakningen på en Dr.Big er næsten
3 mm tyk, for at pille kompressionen ned forresten ???

Hilsen
--
H;P<Falken>
Http://falken.vikingdk.net

Fra : Mads Jensen

Dato : 19-04-02 23:48

"H;P<Falken>" <hpaalling@`hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
næsten
> 3 mm tyk, for at pille kompressionen ned forresten ???

Toppakningen er 0,1 mm, som den skal være, der skal et nyt topstykke fra en
Big Max, T-rex eller en anden PGO 45'er !

Mads

Fra : John Kramme

Dato : 20-04-02 09:24

PGO 45'er topstykker har jeg på lagerhylden
Er du i nærheden af aalborg så kan du afhente dem til 0,1 K pr.stk
( yderlig handel foregår i dk.marked.knallert )

John - Priller rs125

Fra : Allan Riise

Dato : 19-04-02 12:31

"Gorgeous" <BillGates@Microsoft.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sagde til mig at det var helt fint med 92 oktan. Hvad er forskellen?
>
> En lidt kedeligere nyhed er at Titan er blevet løsladt fra spjældet

Ja sikke noget l...
Og han er allerede i gang igen i marked.knallert.
Kunne være at man skulle give ham et lille besøg !!

Venligst...

Allan

Fra : John Kramme

Dato : 19-04-02 20:37

> Ja sikke noget l...
> Og han er allerede i gang igen i marked.knallert.
> Kunne være at man skulle give ham et lille besøg !!

ham titan i snakker om, hvad er han for en fyr ....hvad drejer det sig om ?

nysgerrig-john

Fra : RpR

Dato : 20-04-02 03:03

> ham titan i snakker om, hvad er han for en fyr ....hvad drejer det sig om
?

En latterlig lille møgunge uden noget liv.
Har blandt andet gjort sig en sport i at forsøge at ødelægge mit forum via
spam topics osv. Godt man kan banne folk og slette beskeder...

Desuden stjæler han knallerter eller stumper på dem der er låst for godt
fast og forsøger at sælge det i dk.marked.privat.knallert.
Håber han en dag gør et forsøg i et stjæle en HD foran en rockerborg og
bliver snuppet af en rocker der i forvejen har haft en ret dårlig dag fordi
der er kommet en ridse på hans Winchester shutgun.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Michael Thomsen

Dato : 22-04-02 10:01

Hans tilholdsted er i alt.dk.warez. men for tiden er han i fængsel! :)

Fra : RpR

Dato : 22-04-02 12:10

> Hans tilholdsted er i alt.dk.warez. men for tiden er han i fængsel! :)

LOL
Godt så! For hvad? Pille sig selv i navlen?

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Michael Thomsen

Dato : 22-04-02 12:23

Det aner jeg faktisk ikke..

Jeg ved bare at han ikke har været i dk.warez i et stykke tid, men rygterne
siger at han er kommet tilbage. :(

Mvh Michael