Tualatin Celeron på AOpen AX37 Plus
Fra : rofe@mailme.dk

Dato : 18-04-02 22:36

Nogen der ved om dette kan lade sig gøre ? eller kender et andet
board med DDR ram, der understøtter Tualatin Celerons ?

m v h
Ronni
rofe@mailme.dk

Fra : Hans

Dato : 19-04-02 01:06

<rofe@mailme.dk> skrev i en meddelelse news:a9ne8r$cnt$1@sunsite.dk...
> Nogen der ved om dette kan lade sig gøre ? eller kender et andet
> board med DDR ram, der understøtter Tualatin Celerons ?

Asus TUA266-ATX gør det også.

mvh
Hans

Fra : rofe@mailme.dk

Dato : 19-04-02 08:20

Jeg er nu ikke så meget for ASUS, har hørt det ikke er verdens bedste
overclocking
board, da den starter op med default vCore, så man muligvis ikke kan starte
computeren
hvis den kræver højere vCore, eller sådan noget :) Ved ikke om det er sandt,
for jeg
har ikke selv prøvet, men agter ikke at bruge 1000,- på at finde ud af at
det passer
og så bagefter købe endnu et board.

m v h
Ronni
rofe@mailme.dk

Fra : Hans

Dato : 19-04-02 23:26

<rofe@mailme.dk> skrev i en meddelelse news:a9ogfj$aad$1@sunsite.dk...
> Jeg er nu ikke så meget for ASUS, har hørt det ikke er verdens bedste
> overclocking

Det skal jeg ikke kunne sige, da overclocking ikke interesserer mig. Jeg
køber en cpu i den hastighed jeg skal bruge, og ikke hvad den kan presses
til at køre.

mvh
Hans