Problemer med I-Net over HUB i 2. forsøg
Fra : Dopedog KDC

Dato : 18-04-02 15:32

Ja titlen er nok lidt forvirrende men... jeg har 2 computere koblet op på
mit ADSL gennem en router og en HUB.

Det kørte fint nok men her i sidste uge duede mit internet ikke af
en-eller-anden mærkelig årsag. Jeg fik så at vide, da jeg ringede til TDC,
at jeg sku resette min router.
Det gjorde jeg så men nu kan jeg ikke få computer 1 på nettet.

Hvad kan fejlen være?

Jeg har ikke rodet med ledningerne overhovedet og de sidder også der hvor de
skal sidde

På forhånd tak

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Dopedog KDC

Dato : 18-04-02 16:13

Oh bye the way, computerne kan GODT se hinanden over netværket så der burde
jo være hul igennem :)

-Ronnie