Transistor/kondensator på grafikkort...
Fra : Jabba

Dato : 18-04-02 13:22

Jeg er desværre kommet til at brække en cylinderformet
transistor/kondensator (har ikke forstand på sådan noget) af mit ny indkøbte
grafikkort :(

Der er vel ikke nogen af jer kloge hoveder der kender nogen der kan finde ud
af at lodde sådan noget småtteri på igen?

Jeg bor i Taastrup så det ville være perfekt hvis det var i nærheden.

Mvh.
en meget ulykkelig Christian :(

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 18-04-02 14:03

Hej!

Jabba wrote:

> [...]
>
> Der er vel ikke nogen af jer kloge hoveder der kender nogen der kan finde ud
> af at lodde sådan noget småtteri på igen?

Tjo, det kan jeg da godt kigge på. Jeg bor i Kgs. Lyngby og du kan da evt. sende
det til mig eller kigge forbi.

Vi fortsætter i e-mail. Ok? :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Jeg flytter i starten af maj og skifter da e-mail adresse til
mailto:teknik_kim@hotmail.com

Fra : Jabba

Dato : 19-04-02 02:37

Hej Kim,

Mange tak for tilbuddet, men det lader til at jeg har fået det til at
virke - ihvertfald indtil videre :) Det fik en ordentlig klat loddetin.

Men måske du kunne hjælpe mig en anden god gang - nu da jeg tilsyneladende
er så klodset.

Anyway, tak endnu en gang - det er rart at se at der fortsat er venlige
sjæle i den barske virkelighed.

Mvh.
Christian

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 19-04-02 02:59

Hej!

Jabba wrote:

> Mange tak for tilbuddet, men det lader til at jeg har fået det til at
> virke - ihvertfald indtil videre :) Det fik en ordentlig klat loddetin.

Ok, fint nok.

> Anyway, tak endnu en gang - det er rart at se at der fortsat er venlige
> sjæle i den barske virkelighed.

:)

--
Mvh, Kim Voss Schrader - http://www.kampsax.dtu.dk/~schrader/