Logon finurlighed?!
Fra : ..::jmj::..

Dato : 18-04-02 12:38

Jeg har et spøjst problem:
Netværk med en 2000-server
Klienter (XP Pro DK)
1 klient kan kun logge på ved at anvende det sammenstillede brugernavn, fx
harry@lokalnet.local. Hvis brugeren angiver sit bruger (her: "harry") og
dernæst angiver adgangskode og domænet i de respektive felter (som de fleste
nok ville gøre), så kan han ikke logge på domænet!
Hvordan kan det være, og kan det rettes?
Hjælp påskønnes...

PFT
Jørgen

Fra : Stine

Dato : 18-04-02 20:03

jeg forestiller mig, at det har noget af gøre med at du har pillet ved
default sikkerhedsinstillingerne angående trust. ??? Prøv at tjekke det..

Fra : ..::jmj::..

Dato : 19-04-02 06:26

"Stine" <stine.nordlund@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> jeg forestiller mig, at det har noget af gøre med at du har pillet ved
> default sikkerhedsinstillingerne angående trust. ??? Prøv at tjekke det..

Det er en ren installation, og forekommer når man HAR skubbet maskinen ind i
domænet. Jeg har haft installeret den pågældende brugers arbejdsstation et
par gange, og det har været det samme hver gang. Det gælder, så vidt jeg kan
se, kun denne specifikke bruger...

Jørgen

Fra : Henrik

Dato : 20-04-02 08:01

Hvad med at slette brugeren og kopi'er en af brugerne der virker også døbe
ham om ??