pls fil
Fra : Jette

Dato : 18-04-02 08:32

Hej gruppe

Er der nogen der kan fortælle mig, hvordan jeg åbner en pls fil ?
Der skulle vel ikke være nogen som ligger inde med en liste over diverse
filer og hvordan de åbnes ?

Jette

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 18-04-02 08:41

Jette <j.vangsgaard@mail.tele.dk> wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der kan fortælle mig, hvordan jeg åbner en pls fil ?
> Der skulle vel ikke være nogen som ligger inde med en liste over

Hej Jette

Jeg kender to muligheder:
PLS Sample file (DisorderTracker2)
PLS MPEG PLayList file (used by WinAmp)

Du kan f.eks. bruge whatis.com "Every File Format in the World"
http://whatis.techtarget.com/fileFormatA/0,289933,sid9,00.html

eller bruge google.com/deja.com til at søge på

Ellers er et godt trick, at åbne filen i notepad eller en hexeditor,
da man nogen gang kan finde informationer i filens format
--
Mikkel Bundgaard
IT University of Copenhagen

Fra : JSC

Dato : 18-04-02 11:17

"Jette" <j.vangsgaard@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der kan fortælle mig, hvordan jeg åbner en pls fil ?
> Der skulle vel ikke være nogen som ligger inde med en liste over diverse

Hej Jette

http://filext.com/index.htm kan du finde et hav af forskellige extensions
og se hvilke programmer de er associeret med.
--
Mvh/Regards
Jan Skov

Fra : pre

Dato : 18-04-02 15:24

1: Her de registrerede muligheder med PLS
PLS DisorderTracker2 Sample
PLS WinAmp MPEG PlayList File
PLS Shoutcast File
PLS MYOB Data File