dankortsterminal ?
Fra : Mikkel

Dato : 17-04-02 20:26

Hej med jer kloge hoveder
jeg påtænker at starte en kiosk i den nærmeste fremtid, og er selvfølgelig
nødt til at have en dankorts terminal
men hvordan er det lige med en sådan en ?
jeg har kun mobiltelefon, men tilgengæld en fast opkobling til internettet
Kan jeg koble en sådan en til internettet eller er jeg tvunget til at have
en telefonlinie ?

mvh
Peter M

Fra : Lars

Dato : 17-04-02 20:35

"Mikkel" skrev:

> Kan jeg koble en sådan en til internettet eller er
> jeg tvunget til at have en telefonlinie ?

Jeg er sikker på at du, med de eksisterende terminaler, er nødt til at have
en alm. telefonlinie. Men den kan du så godt bruge til f.eks. en fax
santidig med.

Men hvis du vil have klar besked, så står der på http://www.dankort.dk/ at
forretningsdrivende der ønsker at kunne modtage dankort, skal tage kontakt
med deres pengeinstitut. Så mon ikke de vil kunne give en mere præcis besked
om dine muligheder.

- Lars

Fra : Fairware

Dato : 20-04-02 12:00

Du skal have tlf. forbindelse, med hensyn til opkøb af dk terminal så prøv
den blå avis el .lign. der kan du få de store til ca. 6K de koster 16-18K
hvis du køber dem igennem din bank eller LDB :/

--
Fairware.dk
Toftegårds Plads 6

Fra : JAB

Dato : 20-04-02 15:12

Prøv denne link. www.ldb.dk
Hej Karl

Fra : Knud Berggreen

Dato : 20-04-02 17:51

On Wed, 17 Apr 2002 21:25:44 +0200, "Mikkel" <lpm@it.dk> wrote:

> [...]
>Kan jeg koble en sådan en til internettet eller er jeg tvunget til at have

Nu er der godt nok svaret at du skal have en telefonlinie, men Hjem Is
kører altså rundt med en terminal i deres biler, og det virker jo
udemærket.

/Knud

--
Berggreen Shareware Registration Service
Denmark - Norway - Sweden - Finland - Germany - Austria

Fra : Mikkel

Dato : 22-04-02 07:52

1000 tak skal i have for hjælpen

mvh