Mangler info omkring IPsec !
Fra : news.tele.dk

Dato : 17-04-02 19:13

Jeg står for at skulle afslutte min datamatikeruddannelse med et sindsygt
imponerende foredrag om IPsec - desværre er mængden af information omkring
IPsec overvældende og størstedelen er ubrugeligt...

Er der nogen den kender et par gode steder at starte sin research - jeg har
checket whitepapers hos Cisco, SSH og Micro$oft - men de er ikke helt
dybdegående nok..

På forhånd tak !

Fra : Alex Holst

Dato : 17-04-02 21:46

news.tele.dk <usc@pc.dk> wrote:
> [...]
>
> Er der nogen den kender et par gode steder at starte sin research - jeg har
> checket whitepapers hos Cisco, SSH og Micro$oft - men de er ikke helt

Hvad skal du bruge? Skal du implementere din egen IPsec stack og
fortaelle om den? (Hvad daekker "sindsygt imponerende" over?)

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 17-04-02 22:18

Hej Alex fjernede den originale posting - check venligst tråden "IPsec
løsning" posted 17.04.02 kl. 23.17.

/Uffe