Melorme
Fra : BK

Dato : 17-04-02 17:34

Hej NG
Kan man mon selv avle melorme.

Bo

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-02 17:49

"BK" <bokrag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3cbda3e5$0$11940$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej NG
> Kan man mon selv avle melorme.

Ja. Jeg ved bare ikke hvordan. Alliér dig med en eller anden som har
kæledyr, der æder mange melorme.. f.eks. krybdyr eller fugle!
Din lokale dyrehandler vil garanteret også gerne give dig et par fif med på
vejen, hvis du køber grej til formålet hos ham. Hvis ikke du gør, vil han
sikkert ikke - han sælger jo også melorme.

Fra : Brian

Dato : 24-04-02 11:25

"BK" <bokrag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
> Kan man mon selv avle melorme.
>
> Bo

Jo da, det kan man da, hvor nemt det så er, kommer an på om vi snakker alm.
eller kæmpemelorm
jeg har da i hvertfald selv gjort det på et tidspunkt, mens jeg holdte
krybdyr, men hvis du er interesseret kan du bare maile mig, så skal jeg
sende en kopi af opskriften på avl af kæmpemelorme til dig, hvad ang. alm.
melorm, er det nemt, det passer næsten sig selv, men hvis du stadig mangler
anvisninger, så lad mig høre