Autostol - En jungel
Fra : Carina

Dato : 17-04-02 16:11

Hej

Jeg har en datter på 4 mdr og vi er snart nået dertil hvor hun ikke gider at
ligge i liften og skal skifte til autostol. Jeg kan bare ikke finde ud af,
hvilken en jeg skal investere eller om jeg skal leje en. Der der nogen som
kan anbefale en autostol.

Fra : Morten & Charlotte C~

Dato : 17-04-02 17:34

Hej,
Jeg vil helt klart anbefale en Chicco, den er ikke vanvittig dyr og så er
den meget bred, så der er god plads i den.
Når hun bliver lidt større er en Römer King efter min mening den bedste på
markedet

Charlotte

Fra : Brian K

Dato : 17-04-02 19:00

"Morten & Charlotte Christiansen" <ct-mc@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den meget bred, så der er god plads i den.
> Når hun bliver lidt større er en Römer King efter min mening den bedste på

Hej

Rømer king Quickfix (nye model) er test vinder i ALLE tests !
Har selv købt den, og må sige at den "nye" måde man sætter den fast på
virkelig gør at stolen står TOTALT fast i bilen ! (hvilket alle de andre
stole ikke gør )

Skal man have autostol er der kun en der virker ! (ovenstående!)

Mvh
brian

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 17-04-02 20:13

"Brian K" <brian@nospam.com> skrev i en meddelelse
> Rømer king Quickfix (nye model) er test vinder i ALLE tests !

Men du'r først fra 9 kilo...
Så en baby på+ 4 mdr er nok næppe 9 kilo eller derover, tror du ?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 17-04-02 20:11

> [...]
> Har selv købt den, og må sige at den "nye" måde man sætter den fast på
> virkelig gør at stolen står TOTALT fast i bilen ! (hvilket alle de andre

Kan man montere Quickfix i alle biler...?

Fra : Kristian Damm Jensen

Dato : 22-04-02 12:32

"Søren C. Fischer" wrote:

> "Brian K" <brian@nospam.com> skrev i en meddelelse
>
> Kan man montere Quickfix i alle biler...?

Jeg kan ikke forestille mig en bi, den ikke kan sættes fast i. Den
kræver kun en almindelig skråsele (og der er vist nok noget med at den
oven i købet kan sættes fast med en to-punktssele).

Kun hvis der ikke er plads kan der opstå et problem - dvs. bilen skal
være designet til numser, der er smallere en autostolen.

Som andre har skrevet: Den er nem at få ind og ud, solid, flexibel ift
barnets størrelse etc. etc. Men det er ikke den billigste på markedet.

Kristian Damm Jensen | Feed the hungry at www.thehungersite.com
kristian-damm.jensen@cgey.dk | Two wrongs doesn't make a right,
ICQ# 146728724 | but three lefts do.

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 22-04-02 14:24

Kristian Damm Jensen wrote:

> Jeg kan ikke forestille mig en bil, den ikke kan sættes fast i. Den

Ok - jeg troede at det var en de dersens smarte som kun kunne sættes
fast i biler med det nye smarte ISO-"ting"...

Fra : Mark Schiller

Dato : 17-04-02 21:22

Wed, 17 Apr 2002 20:00:01 +0200, berigede "Brian K" <brian@nospam.com>
dk.familie.barn med:

>Rømer king Quickfix (nye model) er test vinder i ALLE tests !

Hvad koster sådan en "vinder" og er der nogen der kender links til
disse tests?

/Mark

--
Bliv medlem af FarKlubben - en elektronisk fædregruppe.

Send email til: farklubben-subscribe@yahoogrupper.dk

Fra : WebWoman

Dato : 17-04-02 22:49

"Mark Schiller" <ms.nospam@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad koster sådan en "vinder" og er der nogen der kender
> links til disse tests?

har lige givet ca. 1700,- i BabySam

Mvh. Lisbeth

Fra : EWarp

Dato : 19-04-02 10:34

> [...]
> dk.familie.barn med:

> Hvad koster sådan en "vinder" og er der nogen der kender links til

1500,- hos FDM. Har været testet i Motor ( tysk test).
Har selv købt en, og er meget glad for den. Den virker
solid, er nem at tage ind og ud ( af en Polo ) og sidder
godt fast.

MVH CP

Fra : Brian K

Dato : 05-05-02 00:26

> [...]
> dk.familie.barn med:

> Hvad koster sådan en "vinder" og er der nogen der kender links til

Hej
'
og inden nogen skal ud og købe ny bil

http://www.euroncap.com/

Mvh
brian

Fra : Brian K

Dato : 05-05-02 00:44

> [...]
> dk.familie.barn med:

> Hvad koster sådan en "vinder" og er der nogen der kender links til

Hej

http://www.fdm.dk/motor/pdf/06-2001/barnestol.pdf

Mvh
Brian

Fra : Carina

Dato : 18-04-02 08:43

hvem forhandler den autostol du anbefalder (Chicco)

Fra : alka

Dato : 16-04-02 17:28

> [...]
> hvilken en jeg skal investere eller om jeg skal leje en. Der der nogen som

Når hun ikke er ældre vil jeg nok anbefale dig, at leje en babyautostol. Det
er ikke så længe, den skal bruges og det er billigt at leje. En Rømer
BabyStar synes jeg er et godt valg. Den kan gå op til 13 kg. og sidder godt
i de fleste biler. Baby Sam-kæden lejer stole ud til meget billige penge og
bagefter kan man jo evt. investere depositummet i en stor autostol.

Mvh. Fru Christensen