Skærme
Fijala 3554
Forslag til ny 21" skærm?
Fra : Kasper Garnæs

Dato : 17-04-02 15:54

Halløj gruppe!

Jeg skal ud og købe ny 21" skærm og erefter at have læst indtil flere
reviews kommet frem til følgende 3 skærme:
- Samsung SyncMaster 1100P+
- Sony MultiScan CPD-E530
(evt. SyncMaster 1200NF)

Jeg arbejder med programmering men det bliver da også til et par spil og
DVD-film i ny og næ. Skærmen skal desuden bruges som erstatning for et TV.
Er der nogle der har erfaringer med ovenstående skærme eller velbegrundede
alternativer?

Mvh. Kasper Garnæs

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 17-04-02 19:13

Kasper Garnæs wrote:

> [...]
> Er der nogle der har erfaringer med ovenstående skærme eller velbegrundede

Sony F520 - nok den bedste skærm der kan købes for penge.

Mvh

Bruno

Fra : lufia

Dato : 18-04-02 17:49

Hej KASPAAAAR!!!

nå du skal nok have dig en ny skærm hva...

det kan du dælme da ikke være bekendt. så må jeg jo nok også få mig en, så
du ikke går og får dig fine københavner fornemmelser!!!!!

Bang fisk!!!!

ses hilsen herluf