ADO - Access 2000
Fra : Tue Hellstern

Dato : 02-02-01 22:38

Hej NG
Dette spørgsmål har sikkert været stillet før, men jeg har ikke kunnet finde
et svar så her kommer spørgsmålet:
Jeg har før brugt ADO database kontrollen i VB 6 til at hente data fra en
Access 97 database, men den virker ikke med Access 2000. Hvad skal der gøres
for at få den til at virke ?

Hilsen
Tue

Fra : Henning Forgaard

Dato : 03-02-01 01:01

Du må kanskje bruke Jet 4.0 istedet for 3.51.
Har du Teksten 3.51 i connectionstringen din, bytt det med 4.0