Asus A7A-266-E ALI magik, erfaringer ?
Fra : Martin S.

Dato : 17-04-02 13:13

Er der nogle der har nogen erfaringer med dette board ???

Fra : Martin K

Dato : 17-04-02 13:31

Martin S. wrote:
> Er der nogle der har nogen erfaringer med dette board ???

Jeps... har selv sådan et... Det er sq et fedt board - plads til både DDR og
SDR ram. Det er klippestabilt, og jeg har ikke oplevet nogle problemer
overhovedet i de 5-6 uger jeg har haft det. Jeg at smækket en XP1700+ på
den, og det kører den uden problemer. Dog skal du være opmærksom på, at der
ikke fysisk er plads til monsterkølere á la Silent Viking fra Thermal Take.
Der sidder lige nogle komponenter i vejen, jeg har derfor købt en mindre
CoolerMaster-køler. Det spiller pare perfekt!

Klart anbefalelsesværdigt!

--
Martin K

Fra : Martin K

Dato : 17-04-02 13:36

Martin S. wrote:
> Er der nogle der har nogen erfaringer med dette board ???

Kom da lige i tanke om, der nok er mere feedback at hente i

Blot en tanke....

--
Martin K

Fra : Martin K

Dato : 17-04-02 13:37

Martin K wrote:

> Kom da lige i tanke om, der nok er mere feedback at hente i

Jo, og så hedder det news:dk.edb.hardware.bundkort

--
Martin K

Fra : [KAFK]Polle

Dato : 17-04-02 17:07

Hej
Jeg har A7A-133, og det er oz bare super.. men det er ik helt rigtigt at der
ik kan sidde en TT køler på. jeg har en Volcano 7 på, men man skal godt nok
presse den lidt... mums. board...

HIlsen Polle

Fra : Martin S.

Dato : 18-04-02 17:48

tak skal I have...
smutter over i næste newsgroup...

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 18-04-02 21:03

"Martin S." <real_warhawk@[removethis]hotmail.com> wrote in message
> Er der nogle der har nogen erfaringer med dette board ???

Virker fint.