Textarea i NN4
Fra : Sabrina og Thomas

Dato : 02-02-01 21:43

Hejsa

Jeg har lige sittet og leget lidt og har i den forbindelse lavet en side med
6 textareas stablet i en tabel - det virker fint nok i IE (naturligvis), men
NN4 lægger formfelterne oven i hinanden (se
http://www.daimi.au.dk/~u972035/nyeord.html)... hvuffor gør den det?

Som det også vil fremgå af koden, så har jeg ladet størrelsen af disse
textareas styre af et lille javascript, idet formfelter i NN er meget større
end i IE (og pladsen på siden er trang, så de må ikke fylde for meget). Kan
man på nogen måde formindske fontstørrelse i formfelter i NN, så de bliver
mere "IE-like"?

Mvh. Thomas

Fra : Allan Vebel

Dato : 02-02-01 23:57

Sabrina og Thomas <sabrina_og_thomas@mail.dk> skrev:
> NN4 lægger formfelterne oven i hinanden (se
> http://www.daimi.au.dk/~u972035/nyeord.html)... hvuffor gør den det?

Det er noget i din css der gør det. Når jeg gemmer din side uden style.css
fungerer der fint i NN4.

--
Allan Vebel
allan@vebel.dk

Fra : Gunnar Vestergaard

Dato : 03-02-01 01:24

Sabrina og Thomas <sabrina_og_thomas@mail.dk> wrote:

> [...]
> man på nogen måde formindske fontstørrelse i formfelter i NN, så de bliver
Når du ændrer
font : 15px/17px Arial, Helvetica, sans-serif;
til
font : 17px Arial, Helvetica, sans-serif;
så bliver alle tekstfelter normale. Det er bare endnu en af de fejl der
findes i NN. Happy coding

--
Gunnar Vestergaard
668 - Neighbour of the Beast