Deling via VPN
Fra : Thostrup

Dato : 16-04-02 20:01

Nu har jeg endeligt fået hul igennem med min VPN klient til min VPN server.
Men jeg kan ikke finde maskinen på mit netværk.
Hvordan kan jeg finde den computer jeg logger ind på?
Hvordan kan jeg dele de ting der skal deles?

På forhånd tak

Mvh

Thostrup

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 16-04-02 20:23

Thostrup wrote:

> [...]
> Men jeg kan ikke finde maskinen på mit netværk.
> Hvordan kan jeg finde den computer jeg logger ind på?
> Hvordan kan jeg dele de ting der skal deles?

Kan du ikke fortælle lidt mere?

Fra : Thostrup

Dato : 17-04-02 05:43

> Kan du ikke fortælle lidt mere?

Øhm ... jo altså ... jeg har en klient der logger på en server via VPN. Den
logger på, godkender brugernavn og password og smider et icon ned i bunden
af skærmen, men så sker der ikke mere. Jeg kan ikke finde den computer jeg
logger på i min "Andre computere" Så jeg kan ikke bruge de ting der ligger
på min VPN server.
Hvordan kan jeg komme til det?

Mvh

Thostrup