Problemer med at aut. mailhentning med Out~
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-04-02 19:36

Hey

Har kørt uden problemer med Outlook Express i en rum tid, hvor den tjekker
hvert 3 minut... Nu hvor jeg kører outlook. Spørger den hele tiden om
password til email kontis. selvom det er det rigtige, og jeg trykker gem
adgangskode, og ok... Men hele tiden kommer vinduet op.. Med mindre der
pludselig er blevet problemer med Azero.. kan jeg ikke lige forstå de..
Nogen bud?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-04-02 21:47

> [...]
> adgangskode, og ok... Men hele tiden kommer vinduet op.. Med mindre der
> pludselig er blevet problemer med Azero.. kan jeg ikke lige forstå de..

Det må have været azero, har ikke haft nogen problemer siden nu.