Login script.....
Fra : Torben Brøndum

Dato : 16-04-02 15:46

Hej NG,

Hvad er årsagen til et jeg for mig selv som bruger ikke kan slippe af med
indholdet af
et login script, jeg har lavet. Nu har jeg konfig. vor NT 4 server således
jeg ikke logger på med scriptet (mappede drev. m.v.) men de dukker stadig op
på klienten alligevel. Hvorfor sker det og hvordan kan dette undgåes ?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : morten L

Dato : 16-04-02 21:16

"Torben Brøndum" <tbr@Xhenning-poulsen.dkX.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
op
> på klienten alligevel. Hvorfor sker det og hvordan kan dette undgåes ?

prøv gå i en dos prompt og skriv net use.
hvis der er nogen kan du slette dem hvad at skrive
"net use /d h:" så vil den fjerne dit mappet h drev.

Mvh. Morten

Fra : Torben Brøndum

Dato : 17-04-02 09:03

Hej "morten L" <kalkunen@mail.dk>

> prøv gå i en dos prompt og skriv net use.
> hvis der er nogen kan du slette dem hvad at skrive
> "net use /d h:" så vil den fjerne dit mappet h drev.

Yeps. Men hvorfor er det sådan, at et nyt login script ikke
automatisk overstyrer der "gamle" eller skla man simpelthen
indbygge deletefunktionen i et nyt script ?

Hilsen Torben Brøndum