Hvad er nyeste ASP version?
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 16-04-02 13:26

Subj.

Jeg har søgt på Google, men aner ikke rigtig hvad der er
hvad!

Venligst
Mikael

Fra : Jakob Andersen

Dato : 16-04-02 13:32

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har søgt på Google, men aner ikke rigtig hvad der er
> hvad!

Den nyeste ASP version er ASP.NET som er en del af microsofts nye .NET
Framework... Du kan læse mere om ASP.NET på http://www.asp.net

--
Jakob Andersen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 16-04-02 14:31

"Jakob Andersen" <jakob@effectus.dk> skrev:
> Den nyeste ASP version er ASP.NET som er en del af
> microsofts nye .NET Framework...

Tak for svaret, men det var ikke lige det jeg søgte,
eksempel følger ;)

Med IIS 5.0 "fulgte" ASP version 3.0 med, jeg har fx.
IIS version 5.1, hvad er den nyeste ASP (_ikke_
ASP.net).

Venligst
Mikael

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 16-04-02 14:38

Mikael Nørrelund Andersen wrote in news:3cbc2769$0$270

3.0

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 16-04-02 14:41

"Jesper Stocholm"
<spam200204@stocholm.dk> skrev:
> 3.0

Tak for det, kunne ikke se det i IIS.

/Mikael
- Der er ved at skrive en lille opgave om ASP på sin
Datamatiker uddannelse!

Fra : Jakob Andersen

Dato : 16-04-02 14:47

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> wrote in message
> - Der er ved at skrive en lille opgave om ASP på sin
> Datamatiker uddannelse!

Tør man spørge om hvad denne opgave går ud på?

--
Jakob Andersen