bin/cue
Fra : Johnny Jensen

Dato : 16-04-02 09:17

hejsa

sidder lige og undre mig over om ikke det er muligt at mounte et cd-image af
typen bin/cue under linux/unix.

Nogen der kender en løsning på det?

Johnny

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 16-04-02 09:20

http://users.eastlink.ca/~doiron/bin2iso/

--
Andreas Plesner Jacobsen | To follow foolish precedents, and wink

Fra : Niels Andersen

Dato : 16-04-02 20:26

Johnny Jensen wrote in <a9gmis$2735$1@news.cybercity.dk>:
> sidder lige og undre mig over om ikke det er muligt at mounte et cd-image
> af typen bin/cue under linux/unix.

Jeg kender ikke en måde til at mounte en bin/cue, men man kan da konvertere
den til iso:

bchunk - A CD image format converter from bin/cue to iso/cdr/wav

Jeg har i øvrigt en film liggende på harddisken i bin/cue-format. Jeg kørte
bare bin-filen gennem mplayer, og den blev spillet som hvis det var en mpeg
eller avi-fil, helt uden bøvl.

--
Mvh.

Niels Andersen