cfs27381@vip.cybercity.dk
Fra : katja

Dato : 15-04-02 22:05

[Tropheus Moori Chimba VF 9 stk sælges samlet kr 13oo. Tropheus M.
Appelsinunger fra 2-7 cm
sælges kr 50 stk. Tlf. 65905542]

Hvor mange appelsiner har du ? til salg :)

Katja Karlsen

Fra : katja

Dato : 15-04-02 23:41

LOL - okay rodede lige lidt.. ser det ud til *hoster*

Hvordan sletter man et indlæg lavet af outlook

katja

Fra : scn

Dato : 16-04-02 00:23

"katja" <katja.bk@email.dk> skrev i en meddelelse news:a9fl08$133v$1@news.cybercity.dk...
> LOL - okay rodede lige lidt.. ser det ud til *hoster*
>
> Hvordan sletter man et indlæg lavet af outlook

du mener vel Outlook Express
marker din meddelse vælg Meddelse - Slet meddelse

--
mvh Søren

http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/

Fra : katja

Dato : 16-04-02 10:40

scn <scn@invalid.xx> skrev i en nyhedsmeddelelse:a9fnbr$mpj$1@sunsite.dk...

> du mener vel Outlook Express
> marker din meddelse vælg Meddelse - Slet meddelse
>
> --
> mvh Søren
>
> http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/

Tak søren, du er en skat :) - og jow jeg mente Outlook Express

den kommando har jeg bare manglet SÅ mange gange :)

Katja

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 16-04-02 18:26

Hej Søren og Katja
Jeg er lidt nysgerrig - hvad er i for nogle fisk.
Hilsen
Jørgen

Fra : scn

Dato : 16-04-02 18:55

Jørgen Jørgensen wrote:
> Hej Søren og Katja
> Jeg er lidt nysgerrig - hvad er i for nogle fisk.
> Hilsen
> Jørgen

Jeg er ikke en fisk

Tropheus moori og appelsinerne er tanganyika cichlider

Fra : katja

Dato : 16-04-02 23:06

Søren.. hvorfor fjerner den ikke min meddelse.. nrå jeg nu har gjort hvad du
sagde jeg skulle ?

katja

Fra : scn

Dato : 16-04-02 23:37

katja wrote:
> Søren.. hvorfor fjerner den ikke min meddelse.. nrå jeg nu har gjort
> hvad du sagde jeg skulle ?
>
> katja
Den er fjernet fra serveren, men ikke fra din (eller andres harddisk)
Du har kun mulighed for at fjerne meddelsen fra serveren.
FUT: news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
fremtidig meddelser lander i ovennævnte gruppe