web shop program ??
Fra : michael hansen

Dato : 15-04-02 20:45

hej er der nogle der ved om der findes et program til at opbygge en web shop
med
jeg ved at der nogle men de er dyre ca 17-1900kr
det er for dyrt for mig

Mvh
M.Hansen

michael_s@hansen.tdcadsl.dk

Fra : Kaare Rasmussen

Dato : 16-04-02 07:48

> hej er der nogle der ved om der findes et program til at opbygge en web shop
> med
> jeg ved at der nogle men de er dyre ca 17-1900kr
> det er for dyrt for mig

Er de 17-1900 kr prisen for selve programmet? Så vil jeg tro at det
ingenting kan.

Måske bør du overveje at få hostet din webshop?

--
Kaare Rasmussen --Linux, spil,-- Tlf: 3816 2582
Kaki Data tshirts, merchandize Fax: 3816 2501

Fra : Henrik Olesen

Dato : 16-04-02 10:02

> hej er der nogle der ved om der findes et program til at opbygge en web
shop

hej er der nogle der ved om der findes et program til at opbygge en web shop

Kan du bruge en af disse webshops?

http://www.startfirma.dk/startfirma/forum_vispost.php?id=153&lng=DK&kat=1517

Fra : Fairware

Dato : 20-04-02 09:48

> jeg ved at der nogle men de er dyre ca 17-1900kr
> det er for dyrt for mig

du kan få lavet en svarende til vores (www.fairware.dk) for små 5.000,- af
os, dertil udbygges prisen selvfølgelig hvis der skal laves ekstra
funktioner til....

Fra : Martin Kiefer

Dato : 22-04-02 17:39

"Fairware" <Info@fairware.dk> wrote in message
> du kan få lavet en svarende til vores (www.fairware.dk) for små 5.000,- af
> os, dertil udbygges prisen selvfølgelig hvis der skal laves ekstra
> funktioner til....

Og det er ikke for dyrt for manden når han skriver at 17-1900 er for dyrt?

Og nej jeg mener ikke man kan finde en webshop til under 5000,- ret mange
steder.

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Niels H.

Dato : 25-04-02 17:54

"Martin Kiefer" <martin@kiefer.dk> wrote in message

> Og det er ikke for dyrt for manden når han skriver at 17-1900 er for dyrt?
>
> Og nej jeg mener ikke man kan finde en webshop til under 5000,- ret mange
> steder.

Det kommer jo an på hvad det skal kunne. Hvis man har den som abonnement, så
burde det være muligt. Jeg er da selv ved at lave en som jeg vil udbyde til
abonnement.

Niels

Fra : Martin Kiefer

Dato : 25-04-02 19:33

"Niels H." <usenet@biggs.dk> wrote in message
> [...]
> Det kommer jo an på hvad det skal kunne. Hvis man har den som abonnement,

> burde det være muligt. Jeg er da selv ved at lave en som jeg vil udbyde

Så kommer prisen nok stadig over de 1700 til 1900 på årsbasis.

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Niels H.

Dato : 26-04-02 20:27

> Så kommer prisen nok stadig over de 1700 til 1900 på årsbasis.

49 kr om måneden excl. moms bliver da kun til 588,- på årsbasis.

Niels

Fra : Martin Kiefer

Dato : 29-04-02 14:01

> "Martin Kiefer" <martin@kiefer.dk> wrote in message
> 49 kr om måneden excl. moms bliver da kun til 588,- på årsbasis.

Der kan da ikke være meget at tjene. Er det alt inklusive de 49,- pr md.?

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Niels H.

Dato : 29-04-02 22:09

> Der kan da ikke være meget at tjene. Er det alt inklusive de 49,- pr md.?

Som jeg laver det pt, så er det 49,- om måneden (excl moms). Det indeholder
hvad der skal til for at kunne drive en butik på nettet. Betalingsaftaler
skal man så selv sørge for. Der bliver lavet så det er nemt at oprette div.
betalingssystemer. Det hele vil køre på en server som jeg står for. Og det
betyder at når der kommer nye ting til (herunder bogføring/lagerstyring) så
kommer de bare med.

Nu skal det jo ikke være en salgstale, men mail mig hvis interssen er der
for at være med på vognen. Skal have nogle til at teste det og der kan vi
nok lave en lille fræk aftale.

--
Niels

Fra : Martin Kiefer

Dato : 30-04-02 10:37

> [...]
> betyder at når der kommer nye ting til (herunder bogføring/lagerstyring)

Det vil altså sige at for de 49 ex moms for man en webbutik +
serverplads.Har du tænkt det helt igennem, for som jeg ser det vil selve
serveren da komme til at koste en mindre bondegård. Du ville jo skulle bruge
en maskine med en masse redundans og backup, eftersom jeg meget nemt kan
forestille mig, at en webshopejer ikke vil acceptere nogen form for nedetid
(nedetid = tab af penge for webshopejeren).

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Niels H.

Dato : 30-04-02 17:12

> [...]
nedetid
> (nedetid = tab af penge for webshopejeren).

Ja.. det har jeg. Og den server det kommer til at køre på kører som den
skal.

--
Niels

Fra : Steen B

Dato : 25-04-02 20:36

On Sat, 20 Apr 2002 10:47:58 +0200, "Fairware" <Info@fairware.dk>
wrote:

>du kan få lavet en svarende til vores (www.fairware.dk) for små 5.000,- af
>os, dertil udbygges prisen selvfølgelig hvis der skal laves ekstra
>funktioner til....

Han kan få en gratis på qxl storcenter
mvh Steen