Moses Hansen i Tv i aften
Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 15-04-02 15:47

Tv i aften.
Debatter i aften

I dag, mandag, i "19 Direkte" på DR1 kl. 19.00 er der debat
omkring aktionerne og tumulterne i Århus og København.
Bed for udsendelsen, og ring gerne ind til programmet.

I aften kl. 23.05 på P1 vil der være én times direkte
udsendelse med Moses, hvor man også kan ringe ind.
Bed for udsendelsen, og vær med til, at den ikke
udelukkende må domineres af muslimske holdninger.

--
Med Kærlig hilsen Fra Børge.
www.nydheder.subnet.dk www.oplevjesus.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 15-04-02 16:52

"Børge Højlund Jensen" <bhj@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> omkring aktionerne og tumulterne i Århus og København.
> Bed for udsendelsen, og ring gerne ind til programmet.

Det bliver da det værste. "Moses Hansen" er jo en gammel nisse som er så
meget til grin at han ikke selv kan se det..

> I aften kl. 23.05 på P1 vil der være én times direkte
> udsendelse med Moses, hvor man også kan ringe ind.
> Bed for udsendelsen, og vær med til, at den ikke
> udelukkende må domineres af muslimske holdninger.

Så alle der ikke kan lide "Moses" er muslimer eller har muslimske
holdninger? Skal vi ikke bare vælge at kalde dem for "folk med normal
intelligens" istedet for.. Det synes jeg passer lidt bedre til hvad de er.

--
Mvh Anders Houmark

Fra : IChThYS

Dato : 15-04-02 21:40

Jeg henviser til forrige besked.

Jeg kan ligesom fornemme, at Anders Houmark ikke kan lide Moses Hansen (kald
mig bare kvik)

Jeg synes alligevel, at dine udtalelser er ret paradoksale. Børge HJ forstås
som om han mener, at alle, der ikke kan lide Moses Hansen er muslimer, men
siger Anders H ikke, at alle der kan lide Moses Hansen er uintelligente? Det
er en meget farlig udtalelse.

Søger en spotter visdom, finder han ingen, men den forstandige kommer let
til kundskab. Ord. 14,6

IChThYS

Fra : E.Dalgas

Dato : 16-04-02 18:13

> [...]
> Bed for udsendelsen, og vær med til, at den ikke
> udelukkende må domineres af muslimske holdninger.

Jeg hørte radioudsendelsen og kan berette at det skam var helt uden dramatik
at MH tog stikket hjem. Min konklusion - det kræver en kristen
fundamentalist at sætte en kristen fundamentalist under bare en smule pres.
Studieværten var forsvarsløs og fik kun en ringe "hjælp" i det modstykke han
prøvede at opstille. Bla. af kristne der ikke var istand til andet end at
blive sat på plads af MH. Således kom der en del sandheder på bordet fra MH,
om den aktuelle situation i mellemøsten og det var så den radioudsendelse,
som altså må betegnes som en klar 3-0 sejr i forhold til modstanderne af
MH´s budskab.

--

E.Dalgas

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 16-04-02 20:26

On Tue, 16 Apr 2002 19:12:48 +0200, "E.Dalgas"
<erik-dalgas@mail.sonofon.dk> wrote:

> [...]
>en smule pres. Studieværten var forsvarsløs og fik kun en ringe
>"hjælp" i det modstykke han prøvede at opstille.

Det lyder som om det var Poul Friis der var vært. Han er nu også en
alt for elskværdig mand til en så betændt problematik, men han var en
fantastisk programvært på Bornholms radio.

Med venlig hilsen
Lars Erik Bryld
16 apr AD 2002
Skt. Bernadette

Fra : E.Dalgas

Dato : 17-04-02 13:52

Lars Erik Bryld <lars-erik@dadlnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:f9tobuo6qtorpe95rhksk0k9r84hd82qdo@4ax.com...

> Det lyder som om det var Poul Friis der var vært. Han er nu også en
> alt for elskværdig mand til en så betændt problematik, men han var en
> fantastisk programvært på Bornholms radio.

Jeg tror faktisk det var Poul Friis og der er da ingen tvivl om at han lød
til at være det du beskriver ham som. Men jeg håber bare at han rent
profesionelt tog ved lære af den lektie han fik og ikke igen, møder total
uforberedt op til et program der "kan" medvirke til at sætte dagsordenen i
højaktuelle og vigtige sager, ligesom den i mellemøsten kan det.

--

E.Dalgas