3310 5.03 låst på lock 1 og 4
Fra : DonJose

Dato : 15-04-02 12:38

Hej

Jeg har kvajet mig lidt med en 3310 5.03 låst på lock 1og 4, så
selvfølgeligt ikke at den var låst på 4 også så jeg flashed den med
5.03 patch og låste derefter mcc+mnc til fffff og patchede orig
tilbage igen.

med det resultat at den ikke er låst op og jeg tror den alligevel
måske vil miste netværksforbindelse efter 1-2 min.

Spørgsmål er så jeg kan jeg lægge en full backup tilbage fra
20000-40000 som kun er låst på mcc+mcn eller skal det være en orig fra
samme telefon som er låst på 1-4.

Hører gerne fra en af jeg som kan redde den, sender den gerne afsted
for unlock og rep af software.

Mvh

J.Daniels

Fra : Mikkel Pamperin

Dato : 15-04-02 13:28

Hej!!!

Jeg unlocker samt opdaterer din software til version 5.13... Pris: 100 ,- +
Forsendelse begge veje...

Hilsen

Mikkel

DonJose <Ask@me.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:u6elbuo9p0a9fbo57s6ft7co8gglgovsin@4ax.com...

Fra : Henning S Christians~

Dato : 15-04-02 16:52

Jeg kan fixe det lille prob for dig - mail hvis du stadig er interreseret -
du kan lægge en anden backup i men den er stadig låst også om backupen er
fra en ikke låst tlf - held og lykke

--

Nokia TLF låses op - 75kr

Software opdateres - 75kr (hvis det er nokia 3210 kommer der 2 ekstra spil
også) Oplåsning og opdatering samtidig - 125kr Rep af fejl unlocked Nokia
mobil - 100kr Alle priser er + evt returporto (du bestemmer selv om den skal
retur som alm brev ca 10kr eller som pakke med kvitt for omkring 32kr)
Sydfyn mellem Fåborg & Svendborg

Nospam-henning@mail.tdcadsl.dk

Fjern nospam- for at maile mig

Fra : www.Mobilunlock.Dk

Dato : 17-04-02 01:05

Hej.... Jeg kan fixe den selv om den er låst på alle 4 låse...

Ring til mig så finder vi ud af någet....

MVH
Dragan

Mobilunlock
www.Mobilunlock.dk